וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר המזל של מתיאה קלדארה: הבלם של מילאן מתקשה להחלים מהפציעות

אחרי שנכפה עליו לעזוב את יובנטוס במסגרת עסקת בונוצ'י-היגואין, האיטלקי סובל מפציעות ולא משחק. "רוצה לחזור כבר, זה מתסכל"

מתיאה קלדארה במדי נבחרת איטליה. GettyImages
בלם העתיד של האזורי. מתיאה קלדארה/GettyImages

מתיאה קלדארה הוא בלם מוכשר מאוד, בכך לפחות בטוחים בארץ המגף, אבל בדבר נוסף גם לא מטילים ספק: לאיטלקי הצעיר פשוט אין מזל. בתחילת הקיץ האחרון הוא סוף סוף עבר ליובנטוס, שרכשה אותו עונה קודם לכן והשאירה אותו להשתפשף באטאלנטה. עוד לפני שהספיק לערוך הופעה רשמית אחת במדי הביאנקונרי, קלדארה כבר מצא את עצמו בטרייד עם גונסאלו היגואין, שעברו יחד למילאן בתמורה לתשלום ולאונרדו בונוצ'י.

הגברת הזקנה האמינה בקלדארה, יותר גם משהיא מאמינה בבלם הצעיר שלה, דניאלה רוגאני. בפה מארוטה ומסימליאנו אלגרי עשו ככל שביכולתם כדי לשכנע את מילאן לוותר על הבלם הצעיר, אבל קלדארה היה מבחינת הרוסונרי תנאי שבלעדיו העסקה לא תצא לפועל.

הבלם אכן נשלח למילנאלו וקיווה להיות חלק מצמד הגנתי מאיים לצד אלסיו רומאניולי. אלא שלמרבה הצער, אחרי הופעה אחת בלבד בליגה, קלדארה נפצע ומאז לא חזר. בתחילה סבל מבעיות בשרירים, וכעת הוא מתמודד עם פגיעה בגיד האכילס. "ההחלמה תימשך עוד כמה חודשים", הוא אומר. "אני לא רוצה להאיץ את החזרה שלי למגרשים כדי לא להחמיר את הפציעה. ברור שאני רוצה כבר לחזור לשחק, אני עובד קשה בשביל זה, אבל לא אחזור לפני פברואר".

עוד בנושא
ג'נארו גאטוזו נגד שר הפנים: "שיתעסק בבעיות של איטליה"
באיטליה מדווחים: זלאטן איברהימוביץ' על סף סיכום במילאן
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully