וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מדווחים: זלאטן איברהימוביץ' על סף סיכום במילאן

הקאמבק קרוב מתמיד: השבדי אמור לחתום לחצי עונה עם אופציית הארכה בקיץ. בראיון סיפר כיצד יובנטוס הפכה אותו למכונה

AP

זלאטן איברהימוביץ' הולך ומתקרב לחתימה במילאן. מספר כלי תקשורת, וביניהם "גאזטו דלו ספורט", מדווחים הערב (חמישי) כי שני הצדדים נמצאים על סף סיכום, והחלוץ הוותיק של לוס אנג'לס גלקסי יחתום לחצי שנה, עם אופציית הארכה. כרגע המחלוקת העיקרית היא בנוגע לשכר של השבדי ולאורך החוזה, וכרגע נדמה שהפיתרון יהיה לחתום לשישה חודשים ואז לקבל החלטות עתידיות בכפוף לניסיונותיה של מילאן לשוב לליגת האלופות.

על פי אחד הדיווחים, הרוסונרי יציעו לחלוץ האגדי שלושה מיליון יורו עד תום העונה, אולם כרגע הם מחכים לקבל את האישורים הדרושים מאופ"א, על מנת לוודא שהם לא עוברים על חוקי הפייר פליי.

זלאטן כבר שיחק במילאן, כמובן, בעונות 2010/11 (כמושאל מברצלונה) ו-2011/12. בראשון סייע לרוסונרי לזכות באליפות ובשנייה כבש לא פחות מ-28 שערי ליגה ב-32 משחקים.

עוד בנושא:

התקשורת האיטלקית במתקפה: רונאלדו חייב להיות מועמד לכדור הזהב
שיטת המשחק שתשנה את הכדורגל? טיאגו מוטה ברעיון מהפכני

זלאטן איברהימוביץ' במדי מילאן. GettyImages
הקאמבק מתקרב. זלאטן/GettyImages

זלאטן איברהימוביץ' התראיין ל-BBC הבריטי וסיפר בין היתר על תחילת דרכו באיטליה. השבדי בן ה-37 עבר מאייאקס ליובנטוס ב-2004 וסיפר כיצד השנתיים בטורינו הפכו אותו לחלוץ האגדי שהוא התפתח להיות.

"בהתחלה לא חשבתי על כיבוש שערים, אלא רק על להראות את היכולות הטכניות שלי. ואז הגיע הרגע בו הבנתי שאני כבר ברמות הגבוהות ושאני צריך מספרים. הכל השתנה כשהגעתי ליובנטוס. חשבתי לעצמי 'וואו, מועדון גדול, שחקנים גדולים, מאמן גדול, היסטוריה גדולה'.

"ביום הראשון במגרש האימונים קאפלו צרח 'איברה' והצביע על הרחבה. הוא לקח כמה חבר'ה צעירים מהאקדמיה, הם הגביהו ומסרו לי כדורי רוחב ואני בעטתי ונגחתי לשער. כל יום במשך 30 דקות אחרי האימון. רק רציתי ללכת הביתה, לא היה לי יותר כוח לבעוט, הייתי עייף, לא יכולתי להסתכל על השער. רק שמעתי צרחה 'איברה' וכבר ידעתי מה זה אומר. בעטתי ובעטתי, לפעמים טוב ולפעמים לא טוב ובסוף הפכתי למכונה.

"היה לי מזל שהתאמנתי עם ג'אנלואיג'י בופון. ומלפניו היו ליליאן תוראם ופאביו קנבארו. אם כבר הצלחת לעבור את שניהם זה היה עולה לך בכאב ואז עוד היית צריך להתגבר על בופון. אז הייתה לי סביבת אימונים טובה כדי ללמוד איך לכבוש וזה היה קורה רק בזכות האימונים".

עוד באותו נושא

דידייה דרוגבה הודיע על פרישה בגיל 40: "אלו היו 20 שנה מדהימות"

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ' במדי יובנטוס, 2004. AP
"היה לי מזל שהתאמנתי עם בופון, קנבארו ותוראם". זלאטן בימי יובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully