וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונות האיטלקית במתקפה: רונאלדו חייב להיות בין המועמדים לכדור הזהב

הרוחות בארץ המגף סוערות: האשמות על אפליה בעקבות אי הכללת הפורטוגלי ברשימת המועמדים לכדור הזהב. "שחיתות מבית היוצר של פרס"

עריכת וידאו: מתן חדד

חזית חדשה בכדורגל העולמי? לפני מספר ימים אתר 'לאקיפ' פירסם טיזר קצר לקראת טקס כדור הזהב שייערך ב-3 בדצמבר, ובו נרמז כי שלושת המועמדים הסופיים לפרס היוקרתי יהיו לוקה מודריץ', קיליאן אמבפה ורפאל וראן. בעקבותיו, העיתונות האיטלקית פתחה ברצף ביקורות לאור אי הכללת כריסטיאנו רונאלדו בין המועמדים.

עוד בנושא
שיטת המשחק שתשנה את הכדורגל? טיאגו מוטה ברעיון מהפכני
ארגנטינה ניצחה את מקסיקו, איקרדי: "יש אחווה שלא הייתה בעבר"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ב'טוטוספורט' - עיתון המופץ בטורינו ומזוהה עם יובנטוס - הכותרת הראשית זעקה 'וראן מי?', ובכך שבאיטליה סבורים כי ההחלטה להדיח את רונאלדו מהרשימה נובעת מהמעבר שלו לארץ המגף - ובעיקר משום שעזב את ריאל מדריד. חשוב לציין בהקשר הזה, הפעם האחרונה בה בלם זכה בפרס הייתה ב-2006, אז זה היה פאביו קנבארו האיטלקי. כל זה לא מונע מהביקורות להשתולל בארץ המגף, ולטעון כי "ההגנה של ריאל מדריד אף פעם לא הייתה הצד הבולט בקבוצה, וגם אם כן, סרחיו ראמוס הוא המנוע שלה".

ב'קוריירה דלו ספורט' גם התייחסו בחריפות לנושא. איבן זזרוני העורך הראשי אמר: "וראן שחקן נהדר והיה חשוב בהצלחה של ריאל מדריד וצרפת, אבל רונאלדו תרם הרבה יותר ממנו". זזרוני מדבר כמובן על הנתונים של הפורטוגלי, שכבש 44 שערים ב-55 משחקים וסיים שוב כמלך השערים של ליגת האלופות. גם אנטואן גריזמן הוזכר בתקשורת האיטלקית כמי שראוי לעמוד בין שלושת האחרונים, הרבה יותר מוראן ואמבפה. בקוריירה לא היססו לרמוז להשפעות פוליטיות משמעותיות של פרס באופ"א. "אני מודה שגם גריזמן יכול לזכות בכדור הזהב, לא פחות מרונאלדו, אבל הטעות היחידה שלו תעלה לו ביוקר - הוא בחר לשחק בצד הלא נכון של מדריד. הצד שפלורנטינו מתעב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully