וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה ניצחה את מקסיקו, איקרדי: "יש אחווה שלא היתה בעבר"

האלביסלסטה רשמו 0:2 על מקסיקו, דיבאלה כבש שער בכורה וכמוהו גם חלוץ אינטר המאושר: "עם השחקנים המנוסים זה לא הרגיש ככה"

פאולו דיבאלה, נבחרת ארגנטינה חוגג. AP
סוף סוף שער בכורה. דיבאלה/AP

נבחרת ארגנטינה ממשיכה להציג יכולת משביעת רצון גם ללא ליאו מסי. האלביסלסטה גברו הלילה (בין שלישי לרביעי) 0:2 על מקסיקו בפעם השנייה תוך ארבעה ימים, וזכו בטורניר הידידות במנדוסה, ארגנטינה.

הבשורות הטובות עבור ארגנטינה: מאורו איקרדי ופאולו דיבאלה, שמתקשים להותיר חותם בנבחרת בשנים האחרונות, כבשו שערי בכורה במדים הלאומיים במה שעשוי להיות סימן לבאות. חלוץ אינטר מצא את הרשת אחרי מבצע יחיד יפה כבר בדקה השנייה (שער ראשון בנבחרת אחרי שמונה הופעות), מקסיקו ניסתה להשיג את השוויון ללא הצלחה, ובדקה ה-87 פאולו דיבאלה המחליף, בהופעתו ה-14 בנבחרת, סוף סוף כבש גם הוא מקרוב אחרי בישול נאה של ג'יו סימאונה.

בכך נמשכה הקדנציה החיובית עד כה של המאמן הזמני ליאונל סקאלוני. מאז לקח על עצמו את המשרה, נאלץ המאמן להסתדר ללא ליאו מסי אולם השיג ארבעה ניצחונות בשישה משחקים, כולל הפסד בודד לברזיל בחודש שעבר. ייתכן שהמאזן החיובי והחיבור הטוב עם שחקניו ירוויח לו בסופו של דבר חוזה קבוע.

בסיום המשחק היה איקרדי מרוצה מאוד - גם מהשער, גם מהניצחון וגם מהרוח החדשה בנבחרת. "כולם מרגישים בנוח אחד עם השני ויש אחווה", אמר. "כבר הייתי בנבחרת בעבר וזה לא היה ככה. אני מקווה שזה ימשיך ככה. בעבר, עם השחקנים המנוסים, זה לא הרגיש ככה. כעת אנחנו מתחילים מלמטה וכולנו רוצים להצליח בשביל הצוות המקצועי".

למקרה שתהיתם, לא מדובר פה בביקורת כלפי ליאו מסי. "הוא השחקן הטוב בעולם", אמר חלוץ אינטר. "כל קבוצה רוצה שחקן כמוהו. אני מקווה שבשנה הקרובה הוא יחזור אלינו, לקראת קופה אמריקה".

השיערה המושלמת: הצביעו לשפמים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל
ריבר - בוקה: המשטרה בכוננות, אוהדים מוכרים את כל הונם כדי לרכוש כרטיס
טיקי טאקה: ריאל מדריד בעקבות מרכוס רשפורד, יוסאין בולט ישחק אצל דייגו מראדונה?

שחקן נבחרת ארגנטינה מאורו איקרדי. רויטרס
העתיד ורוד. איקרדי/רויטרס

* במשחק ידידות נוסף שנערך הלילה הביסה צ'ילה 1:4 את הונדורס. ארתורו וידאל, שנמצא בעיצומו של משבר מקצועי ואישי בברצלונה, נצץ עם צמד (8 ו-35 בפנדל), אלכסיס סאנצ'ס הוסיף את השלישי בדקה ה-61 וניקולאס קאסטיו נעץ את הרביעי בפנדל (84). בין לבין, אלכס לופס צימק (40).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully