וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר - בוקה: המשטרה בכוננות, אוהדים מוכרים את כל הונם כדי לרכוש כרטיס

טירוף לקראת הסופרקלאסיקו: המונומנטל יאובטח בכ-2,000 שוטרים, אוהדי ריבר משוועים לכרטיסים, וגם: ארוחת הגיבוש של טבס

עריכת וידאו: מתן חדד

ארבעה ימים נותרו עד למשחק הגומלין בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט בגמר הליברטדורס, וארגנטינה כבר לובשת חג. אחרי 2:2 במשחק הראשון בבומבונרה, המונומנטל יארח את המשחק השני במוצאי שבת (22:00, ספורט 1), ואת הטירוף אפשר לחוש היטב בכל פינה.

* כ-66 אלף צופים אמורים למלא את המונומנטל עד אפס מקום, ולמרות שבמשחקי סופר-קלאסיקו קהל חוץ לא מורשה לפקוד את האצטדיון, במשטרה בואנוס איירס נערכים ומתגברים כוחות. לא פחות מ-2,000 שוטרים יאבטחו את האצטדיון ואת הטבעת שנמצאת סביבו כדי למנוע חיכוכים בין מחנות האוהדים.

* בוקה תגיע למשחק עם לא מעט רגשי נחיתות, אחרי ה-2:2 שהושג במשחק הקודם למרות שהיא זו שאירחה את המשחק ולמרות שהיריבה חסרה את מאמנה מרסלו גז'ארדו. כדי לשפר את מצב הרוח, הזמין קרלוס טבס את כל השחקנים והצוות המקצועי לאסאדו בביתו. "אני רוצה לאחד בין כולם ולשפר את התקשורת בינינו לקראת המשחק", אמר.

* עד כמה בואנוס איירס נרגשת לקראת המשחק? רנצו בן ה-6, אוהד ריבר פלייט ממשפחה קשת יום, הגיע בימים האחרונים למהדורות החדשות בארגנטינה אחרי שתועד מקים דוכן ברחוב, בו הציע למכירה את כל הצעצועים - ובלבד שיוכל לקנות כרטיס למשחק.

עוד בנושא

אכן, "המשחק הכי חם בהיסטוריה": הזווית האחרת של הסופרקלאסיקו
יש חיים בלי מסי: שערי בכורה לאיקרדי ודיבאלה, 0:2 לארגנטינה על מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully