וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נארו גאטוזו נגד שר הפנים: "עדיף שיתעסק בבעיות של איטליה"

מאמן מילאן הגיב למתאו סלביני, שמתח עליו ביקורת לפני ה-1:1 מול לאציו: "אני יכול להחליף אותו גם בלי תעודה". ומה עם זלאטן?

ג'נארו גאטוזו מאמן מילאן. GettyImages
חזר להיות "רינו" המוכר. ג'נארו גאטוזו/GettyImages

מילאן איבדה אתמול (ראשון) ניצחון יקר באולימפיקו, כשספגה שער שוויון בדקה ה-94 וסיימה ב-1:1 מול לאציו שנותרה לפניה במקום הרביעי. למרות הדרמה על כר הדשא, את עיקר העניין לאחר המשחק מיקד העימות בין מאמן הרוסונרי ג'נארו גאטוזו לשר הפנים מתאו סלביני, מנהיג הליגה הצפונית (מפלגת הימין הקיצוני) שישב ביציע לצד נשיא לאציו קלאודיו לוטיטו.

עוד בנושא:
נאפולי פישלה עם 0:0 מול קייבו האחרונה, פארמה שוב ניצחה
באיטליה מדווחים: זלאטן איברהימוביץ' על סף סיכום במילאן
מילאן ויובנטוס מעוניינות לצרף את פאביניו, ליברפול תשחרר?

מתאו סלביני שר הפנים של איטליה במשחק כדורגל. GettyImages
"פאביו בוריני רץ כמו סבתא שלי". מתאו סלביני/GettyImages

שר הפנים האיטלקי כינה את גאטוזו "עקשן", ביקר אותו על מהלכים טקטיים וחילופים ואמר: "שים את סמו קסטייחו ותוציא את פאביו בוריני שרץ כמו סבתא שלי. הייתי שם שני שחקנים רעננים בכנפיים. שים את קסטייחו, את דייגו לקסאלט... לפחות הם ירוצו מהר יותר. ואת המתפרצות של סוסו וקוטרונה ראיתם? הם עייפים, מסכנים. לא צריך בשביל זה מאמן מנוסה, הייתי מגיע גם בלי תעודה".

גאטוזו הגיב לאחר המשחק: "אני מציע לסלביני לחשוב על פוליטיקה ועל כל הבעיות של איטליה במקום לבקר את מילאן. זו גם לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה, ותמיד יש לו ביקורת. כאיטלקי, גם אני יכול להגיד הרבה דברים על סלביני ועל המדינה שלנו".

עוד באותו נושא

מילאן ספגה שוויון בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 מול לאציו

לכתבה המלאה

מאמן מילאן התבקש להתייחס לאפשרות שזלאטן איברהימוביץ' יחזור לקבוצה ואמר: "נראה מה יהיה, כרגע אנחנו צריכים להתרכז בדברים שאנחנו יכולים לעשות. לאונרדו ופאולו מאלדיני אחראים על זה".

המנהל הספורטיבי לאונרדו התחמק גם הוא: "שיחות עם זלאטן? אנחנו בשיחות עם הרבה אנשים. זה לא הזמן לדבר על חלון ההעברות. עד שהחוזה מופקד, אין שום דבר קונקרטי. שוק השחקנים לא בעדיפות ראשונה אצלנו כרגע. אנחנו רוצים לסיים טוב את השנה, כרגע אנחנו במקום החמישי וצריכים להחזיר את הפצועים לעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully