וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי פישלה מול נועלת הטבלה, לאציו חילצה 1:1 ממילאן

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי רחוקה כבר שמונה נקודות מיובנטוס, אחרי 0:0 מתסכל מול קייבו. קוראה (94) השווה מול הרוסונרי

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. רויטרס
אינסינייה ונאפולי עם תוצאה אומללה/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) ובמשחק הפותח של יום המשחקים פארמה גברה בביתה 1:2 על ססואולו ועלתה למקום השישי בטבלה כשבמאזנה 20 נקודות. נאפולי לא הצליחה לנצח בבית את קייבו החלשה וסיימה איתה ב-0:0 מאכזב במיוחד, כשלאציו חילצה 1:1 ביתי מול מילאן בתוספת הזמן. גם הדרבי בין גנואה לסמפדוריה הסתיים ב-1:1.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
כריסטיאנו רונאלדו עלה לפסגת טבלת מלך השערים של הליגה האיטלקית, יובנטוס שוב ניצחה
באיטליה מדווחים: זלאטן איברהימוביץ' על סף סיכום במילאן

קרלו אנצ'לוטי מאמן נאפולי. עריכת וידאו: ניר חן, רויטרס
קרלו אנצ'לוטי מאוכזב ובצדק/רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

נאפולי - קייבו 0:0

סנסציה ענקית. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא הצליחה לנצח בבית את הקבוצה היחידה בליגות הגדולות שעדיין לא ניצחה העונה ובסך הכול רשמה את התיקו הרביעי שלה ב-13 מחזורים כשהיא כבר עם תשעה הפסדים ועם נקודה אחת בלבד בשל הפחתת שלוש נקודות. בעקבות התוצאה האומללה מבחינתה, נאפולי נותרה במקום השני כמובן, אבל הפער מיובנטוס צמח לשמונה נקודות בעוד זה מאינטר השלישית צומק לנקודה אחת בלבד. הקבוצה מדרום איטליה תשחק השבוע מול הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות ותהיה חייבת להיראות הרבה יותר טוב כדי לשמור על סיכוי גבוה לעלות לשמינית הגמר באלופות.

עוד באותו נושא

איטליה: כריסטיאנו רונאלדו מלך השערים, יובנטוס שוב ניצחה

לכתבה המלאה
חואקין קוראה שחקן לאציו חוגג. GettyImages
הציל את לאציו. חואקין קוראה חוגג/GettyImages

לאציו - מילאן 1:1

סימונה אינזאגי ציפה ששחקניו יעשו את קפיצת המדרגה וינצחו לראשונה העונה קבוצה גדולה, אחרי שכל ההפסדים עד כה היו לנאפולי, יובנטוס, רומא ואינטר. בסופו של דבר לאציו חילצה נקודה דרמטית, ואולי זה אומר שמילאן כרגע היא לא אחת הגדולות. הרוסונרי, למרות היעדרות של שחקנים רבים, ביניהם גונסאלו היגואין המורחק והקפטן אלסיו רומאניולי הפצוע, רצו לעלות על חשבון היריבה למקום הרביעי. ג'אנלואיג'י דונארומה נדרש למאמץ ושער של צ'ירו אימובילה נפצע, כשבצד השני היה זה הקאן צ'לחנוילו שנעצר בקורה. בדקה ה-71 בזבז וואלאס הזדמנות גדולה להעניק ללאציו יתרון, ובחלוף שבע דקות הוא היה שותף לשער של מילאן בצד השני, כשבעיטה של פרנק קסייה פגעה בו והטעתה את השוער תומאס סטראקושה. לאציו לחצה כדי להשוות ובדקה ה-94 באה על שכרה: הגנת מילאן הרחיקה רע, חואקין קוראה המחליף השתלט ובעט מ-16 מטרים כדור שעבר בין כולם והכניע את דונארומה. לאציו עדיין לפני מילאן, מאמנה הורחק בחגיגות השוויון.

שחקני פארמה חוגגים עם הקפטן ברונו אלבש (מימין). GettyImages
כבש, גרם לפנדל וגם הציל שער. ברונו אלבש/GettyImages

פארמה - ססואולו 1:2

ז'רביניו (6) וברונו אלבש (25) סידרו לפארמה יתרון מוקדם, חומה בבקאר צימק בפנדל (36) ולמעשה כבש את השער האחרון במשחק, אחרי שססואולו לא ניצלה 83 אחוזי החזקה בכדור במחצית השנייה ואלבש, שגרם לפנדל, תיקן כשהרחיק כדור מהקו דקה לפני הסיום. האורחים ירדו למקום השמיני בטבלה כשבמאזנם 19 נקודות, אבל למרות זאת פתיחת העונה שלהם מוגדרת כדי מוצלחת. פארמה מדהימה את כולם והיא כבר במקום השישי.

פאביו קוואליארלה שחקן סמפדוריה. GettyImages
השחקן הכי מבוגר בדרבי גם היה זה שכבש. פאביו קוואליארלה/GettyImages

גנואה - סמפדוריה 1:1

חלוקת נקודות בדרבי דלה לנטרנה. שתי היריבות המרות הגיעו למראסי אחרי שלושה הפסדים רצופים, וסמפדוריה הייתה הראשונה שעלתה על הלוח עם נגיחה של פאביו קוואליארלה, השחקן הכי מבוגר על המגרש, שחגג שער ליגה חמישי בדקה השמינית. התגובה של גנואה הייתה מהירה, כשהפולני קשישטוף פיונטק הוכשל ברחבה ואיזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-17. הפנדל הזה החזיר אותו לראש טבלת המבקיעים עם 10 שערים, אחד יותר מכריסטיאנו רונאלדו. השוער אמיל אאודרו, שהכשיל את פיונטק בפנדל, רשם שלוש הצלות טובות והביא לסמפ נקודה.

משחקים נוספים

בולוניה - פיורנטינה 0:0

אמפולי - אטאלנטה 2:3
לאמפולי: פרנצ'סקו קאפוטו (החמיץ פנדל, 39), אנטוניו לה גומינה (42), אנדראה מאסיילו (עצמי, 77), מתיאס סילבסטרה (91). לאטאלנטה: רמו פרוילר (33), האנס האטבור (40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully