וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי עונה לביקורת של פופוביץ': "כשאתה לא שם, שוכחים איך הנהגת אותם"

אחרי שמאמן סן אנטוניו טען שהוא "לא מנהיג", הפורוורד שעבר הקיץ לטורונטו, ירה בחזרה: "זה מצחיק אותי. אני משמש דוגמא לשחקנים האחרים שמתייעצים איתי כל הזמן"

הרומן בין קוואי לאונרד לסן אנטוניו לא נגמר בצורה טובה למדי. הפורוורד הנהדר די סלל את דרכו החוצה ועבר הקיץ לטורונטו בטרייד הגדול עם דמאר דרוזן. כזכור, גרג פופוביץ', עקץ את קוואי לפני מספר ימים כשאמר: "קוואי לאונרד היה נהדר, אבל זה לא שהוא היה המנהיג, או משהו קרוב לזה. כמובן שתמיד נתגעגע לכישרון של קוואי, אבל מנהיגות לא היה העניין המרכזי אצלו בזמנו. אולי זה ישתנה ביום מן הימים, אבל בכל אופן בעונה שעברה הוא לא הנהיג אותנו".

אמש הגיע התשובה של קוואי שנשאל על כך ואמר: "שמעתי על זה, זה מצחיק אותי בגלל שאני לא יודע אם הוא דיבר על העונה שעברה או לא, אבל אני מניח שכשאתה מפסיק לשחק עבורם הם שוכחים איך הנהגת אותם. מעבר לכך, זה לא משנה. אני פה עם הראפטורס. הפוקוס שלי הוא על העונה הזו ולא מה שקורה בקבוצה אחרת".

עוד בנושא:

ג'ימי באטלר ניצח את ברוקלין, הניקס הפתיעו את ממפיס
הטרנסג'נדר טוען שדוויט הווארד איים על חייו: "אדם פחדן וחסר לב"
פילדלפיה שוקלת טרייד על מרקל פולץ. פופוביץ': קוואי לא מנהיג

קוואי לאונרד עם גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
ידעו ימים יפים ביחד. קוואי ופופוביץ'/AP

קוואי המשיך להגן על התדמית שלו כשאמר ביום ראשון: "אני מנהיג בכך שאני משמש דוגמא בכל אימון. אני עובד קשה ומגיע למשחקים כשאני בריכוז מלא. יש דברים שלא רואים על המגרש. החבר'ה שואלים אותי שאלות על המאצ'אפ שלהם או אם אני רואה משהו שצריך לעשות אחרת. אני נותן להם מוטיבציה. מנסה לדרבן אותם ולהרים את רוחם". ק

קוואי, שנראה מצוין מפתיחת העונה ורושם ממוצעים של 24.4 נקודות ו-8.4 ריבאונדים למשחק, היה שותף רק לתשעה משחקים במדי הספרס בעונה שעברה בשל שורת פציעות מהן סבל. הוא יגיע לסן אנטוניו עם פתיחת השנה החדשה ב-3 בינואר, כשהראפטורס יתארחו אצל הספרס.

טבלת מנש 26.11.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 26.11.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully