וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנסג'נדר טוען שדוויט הווארד איים על חייו: "אדם פחדן וחסר לב"

סערה באמריקה: מאסין אלייז'ה חשף כי אחרי שסירב לחתום על הסכם סודיות לקשר האינטימי שהיה בין השניים, החלו איומים על חייו

שחקן וושינגטון וויזארדס דוויט הווארד. AP
יגיב לטענות של אלייז'ה? דוויט הווארד/AP

אמריקה סוערת בעקבות סיפור שנחשף הלילה (בין שבת לראשון) בטוויטר ובו מאסין אלייז'ה, טרנסג'נדר, טוען ששחקן וושינגטון וויזארדס דוויט הווארד איים על חייו, וזאת מכיוון שלא הסכים לחתום על מסמך סודיות של הקשר האינטימי בין השניים. אלייז'ה אף הציג הוכחות, כביכול, לשיחות שהיו בין השניים, והוא אף כינה את הסנטר חברו לשעבר.

"הוא ביקש ממני לחתום על הסכם סודיות של העניין, ומשסירבתי, הוא איים על חיי", כתב אלייז'ה, שהוסיף: "הכרנו לפני תקופה, התחלנו לדבר כל לילה והדברים הפכו לרציניים. סוף סוף נפגשנו, וקראנו לדבר הזה שיש בינינו 'הבנה'. הוא לא סיפר על זה למשפחה או לחברים. עונת הכדורסל התחילה, ולא הצלחתי להיפגש איתו. הוא דיבר איתי כל לילה, אבל אז גיליתי שהוא יוצא עם טרנסג'נדר אחר. לא סתם טרנסג'נדר, אלא אחד שמארגן מסיבות סקס. נפגעתי, ביקשתי הסברים אבל הוא שיקר לי וכאן מערכת היחסים שלי איתו נגמרה".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
גולדן סטייט ניצלה מהפסד לסקרמנטו, קליבלנד הפתיעה את יוסטון
פרס על מפעל חיים: המורשת של אוסקר רוברטסון, שחוגג היום 80

הציוץ המקורי של מאסין אלייז'ה שגרם לסערה

הווארד ניסה, על פי טענת אלייז'ה, לחדש את הקשר, אבל אלייז'ה סירב ובימים האחרונים חלה התפתחות: "התחילו להתקשר אליי ממספר חסוי", חשף אלייז'ה. "מכל מקום בעולם, וזה היה מוגזם. גיליתי שזה לא דוויט אלא חבר קרוב שלו, קלווין סימונס, שהוא גם כומר. היה ברור שהוא נשלח בהוראתו של דוויט. הוא רצה שאחתום על הסכם אי הגילוי כדי שהסיפור לא יפגע בדוויט, סירבתי והוא התחיל להעליב ולהציק לי. הוא איים עליי ואמר לי דברים כמו 'אנחנו יודעים איפה אתה נמצא. אנחנו צופים בך'. פחדתי, התחילו להיות לי התקפי חרדה. הבוקר קיבלתי הודעה בה כתוב 'אתה מת מהלך. אתה משחק באש'. כבר יצרתי קשר עם המשטרה, ואני נשבע שהסיפור הזה אמיתי לחלוטין. דוויט הווארד הוא אדם פחדן וחסר לב".

עוד באותו נושא

גולדן סטייט ניצלה מהפסד לסקרמנטו, קליבלנד הפתיעה את יוסטון

לכתבה המלאה

צילום מסך של שיחה בין השניים באינסטגרם

וגם שיחה מוקלטת

שיחה נוספת שהקליט אלייז'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully