וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה שוקלת טרייד על מרקל פולץ. פופוביץ': קוואי לא מנהיג

הרכז שנבחר ראשון בדראפט 2017 לא בתוכניות ארוכות הטווח של הסיקסרס. פופוביץ' הפתיע: "מתגעגעים לכישרון של לאונרד, לא למנהיגות שלו"

מרקל פולץ, פילדלפיה סיקסרס. AP
הקדנציה הביזארית תסתיים מוקדם מהצפוי? פולץ/AP

הסוף של מרקל פולץ בפילדלפיה? על פי דיווח שהתפרסם הלילה (בין שבת לראשון) ב"פילדלפיה אינקוויירר", הרכז (20) שנבחר ראשון בדראפט 2017 לא בתוכניות של הסיקסרס לטווח הארוך, ועל כן הם שוקלים להעביר אותו בטרייד.

ייתכן שמדובר ברצון הדדי, מכיוון שאמש דווח ב"אתלטיק" שפולץ בעצמו "מעוניין לפתוח דף חדש בקבוצה חדשה", ולאחרונה הוא אף עושה הכל כדי לאותת על הקבוצה לכך. בשבוע שעבר הודיע פולץ שאין בכוונתו להשתתף באימוני ומשחקי הקבוצה עד שלא ייבדק פעם נוספת בכתפו על ידי רופא מומחה מטעמו. פולץ טוען שהוא פצוע, אולם בקבוצה לא מסכימים עם הקביעה, ולכן חילוקי הדעות בין הרכז לבין הנהלת הקבוצה הולכים וגוברים.

זהו המשך ישיר לקדנציה הביזארית של פולץ בפילדלפיה. גם בעונה שעברה אפף מסתורין גדול את מצבו הפיזי, ואפילו חבריו לקבוצה טענו שוב ושוב שהוא לא בהכרח פצוע, אלא שמדובר לפני הכל בבעיה מנטלית. לקראת פתיחת העונה הודיעה פולץ שהפציעה מאחוריו ושהוא כשיר לחלוטין, והחליטה לעשות מאמץ נוסף כדי לשלבו בהצלחה בקבוצה. פולץ הוקפץ לחמישייה, אולם ירד בחזרה לספסל מאז הטרייד שהביא את ג'ימי באטלר לעיר אחוות האחים. ב-19 משחקים העונה, מעמיד פולץ ממוצעים של 8.2 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים ב-22 דקות בממוצע למשחק.

עוד בנושא

גולדן סטייט ניצלה מהפסד לסקרמנטו, קליבלנד הפתיעה את יוסטון
פרס על מפעל חיים: המורשת של אוסקר רוברטסון, שחוגג 80

קוואי לאונרד עם גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
אמירות מפתיעות. פופוביץ' עם קוואי/AP

גרג פופוביץ' עוקץ באופן מפתיע למדי את שחקן סן אנטוניו לשעבר קוואי לאונרד, שהועבר בטרייד לטורונטו אחרי חילוקי דעות קשים עם הספרס. לפני המשחק מול מילווקי, בו הפסידה סן אנטוניו 135:129, נשאל פופ על כושר המנהיגות של פאטי מילס, והשיב כך: "בעונה שעברה הוא ומאנו ג'ינובילי היו המנהיגים שלנו. קוואי לאונרד היה נהדר, אבל זה לא שהוא היה המנהיג, או משהו קרוב לזה. כמובן שתמיד נתגעגע לכישרון של קוואי, אבל מנהיגות לא היה העניין המרכזי אצלו בזמנו. אולי זה ישתנה ביום מן הימים, אבל בכל אופן בעונה שעברה הוא לא הנהיג אותנו".

מדובר באמירות מפתיעות מצד פופוביץ', שהקפיד להגן על לאונרד גם אחרי שעזב את הספרס, ואמר שהרמיזות לפיהן הייתה לו נוכחות שלילית בחדר ההלבשה הן "מגוחכות". כעת, זמן לא רב לפני משחק החזרה של לאונרד לסן אנטוניו ב-3 בינואר, הוא משנה כיוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully