וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלאדבך הביסה 1:4 את האנובר וחזרה למקום השני

הקבוצה של דיטר הקינג חזרה למקום השני ושמרה על המאזן הביתי המושלם. ווד כבש אחרי 20 שניות, אבל הזאר, לאנג, שטינדל וזקאריה השלימו מהפך. 1:1 דרמטי בין פרייבורג לוורדר ברמן

לוקה ואלדשמידט שחקן פרייבורג. GettyImages
ואלדשמידט חוגג את שער היתרון שלו/GettyImages

אחרי פתיחה סוערת מאוד אתמול (שבת), המחזור ה-12 בבונדסליגה ננעל הערב עם שני משחקים. הראשון היה מסקרן ומלא אירועים ונגמר ב-1:1 בין פרייבורג לוורדר ברמן. בהמשך בורוסיה מנשנגלדבאך שמרה על המאזן הביתי המושלם שלה וחזרה למקום השני עם 1:4 על האנובר מהתחתית.


עוד בנושא:

באיירן מינכן שמטה 1:3 ביתי נגד דיסלדורף, דורטמונד ניצחה 1:2 במיינץ
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מיכאל לאנג בורוסיה מנשנגלאדבך. GettyImages
קבוצת בית מושלמת. שחקני גלאדבך חוגגים/GettyImages

בורוסיה מנשנגלאדבך - האנובר 1:4

בעונה שבאיירן מינכן מקרטעת ולא מוצאת את עצמה, בורוסיה משנגלאדבך מסתמנת כמועמדת ראויה לתת פייט לבורוסיה דורטמונד במאבק על האליפות והערב היא שמרה בקלות על המאזן הביתי המושלם שלה עם ניצחון תשיעי רצוף במבצר שלה (כולל בעונה שעברה). בובי ווד כבש לאורחים כבר אחרי 20 שניות (!) וקבע היסטוריה עם משחק שלישי במחזור הזה שבו הובקע שער אחרי פחות מדקה. אולם, גלאדבך ממש לא התרגשה וטורגן הזאר שנמצא בעונה מופלאה השווה בתום התקפה נהדרת עם שמאלית לחיבורים כבר בדקה השביעית. מיכאל לאנג השלים את המהפך דקה לפני ההפסקה עם בעיטה מקרוב. לארס שטינגל (58) ודניס זקאריה (77) השלימו את הרביעייה לגלאדבך, שחזרה למקום השני ורחוקה רק 4 נקודות מדורטמונד המוליכה.

פרייבורג - ורדר ברמן 1:1

משחק מלא אירועים ועניין נגמר ללא הכרעה. פרייבורג עלתה אל המשחק עם 11 שחקנים גרמנים בהרכב כשעל הספסל שישה גרמנים נוספים, כך שפרט לשוער המחליף ההולנדי כל השחקנים בסגל היו גרמנים. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-42 כשלוקה ואלדשמידט דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 למארתח. ורדר ברמן לחצה בטירוף על השער של המקומיים בדקות הסיום כשגם קלאודיו פיסארו בן ה-40 נכנס טוב למשחק כמחליף ומסכן מאוד את השער. בסופו של דבר מי שכבש היה דווקא המגן השמאלי לודוויג אוגוסטינסון והוא עשה את זה בדקה ה-92 כדי לקבוע חלוקת נקודות ו-1:1 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully