וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן סיימה ב-3:3 מול דיסלדורף, דורטמונד ניצחה 1:2 במיינץ

שלושער של לוקבאקיו (44, 78 ו-93) השאיר את האלופה מרחק תשע מדורטמונד, שנהנתה משערים של פאקו (67) ופישצ'ק (76). עוד ניצחון לפרנקפורט

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד עם מרקו רויס. רויטרס
רויס וסאנצ'ו עם עוד ניצחון יקר מאוד/רויטרס

פגרת הנבחרות סוף סוף מאחורינו והליגה הגרמנית חזרה היום (שישי) עם המחזור ה-12. במשחק שהוציא לדרך את המחזור באייר לברקוזן גברה 0:2 על שטוטגרט.

בשבת, הצליחה בורוסיה דורטמונד להשיג ניצחון חוץ יקר נוסף עם 1:2 קשה מול מיינץ. באיירן מינכן המשיכה לקרוס כששמטה 1:3 ביתי מול פורטונה דיסלדורף החלשה וסיימה ב-3:3. איינטרכט פרנקפורט הלוהטת השיגה ניצחון תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים שלה עם 1:3 באוגסבורג.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים. GettyImages
אפשר להירגע. שחקני לברקוזן חוגגים/GettyImages

באייר לברקוזן - שטוטגרט 0:2

שתי קבוצות שחלמו להיות במקום אחר לחלוטין אחרי 11 מחזורים נפגשו בביי ארנה. לברקוזן, שהגיעה אחרי שתי תבוסות מול קבוצות צמרת - 4:1 על ידי הופנהיים ו-3:0 נגד ר.ב. לייפציג, הצליחה לעלות ליתרון משער של קווין פולאנד בדקה ה-76. בדקה ה-83 פולאנד השלים צמד ונתן את האות לחגיגות. ההפסד הבטיח שטוטגרט תסיים גם את המחזור הזה מתחת לקו האדום, כשהיא עם שמונה נקודות בלבד. לברקוזן עלתה למקום העשירי כשבמאזנה 14 נקודות.

לוקאש פישצ'ק, אקסל ויטסל שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
פישצ'ק חוגג בטירוף עם ויטסל/רויטרס

מיינץ - בורוסיה דורטמונד 2:1

מי אמר שהדרך לאליפות היא קלה? בורוסיה דורטמונד למדה היום שוב כמה קשה לנצח דווקא במשחקים מול היריבות שעל הנייר הן לא הכי איכותיות, אבל הצליחה להוציא שלוש נקודות יקרות מפז. פאקו אלקאסר נכנס כמחליף בדקה ה-64 וכבש את השער התשיעי שלו העונה בליגה כעבור שלוש דקות אחרי מסירת עומק יפה של ג'ייסון סאנצ'ו למרקו רויס, שיישר למרכז ושם היה החלוץ הספרדי שדחק פנימה. מיינץ, שהייתה טובה, לא ויתרה ואיזנה בדקה ה-70 משער של רובין קוואיסון. אבל שער גדול של לוקאש פישצ'ק בדקה ה-76 סידר לדורטמונד ניצחון שלישי ברציפות, 1:2.

שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. רויטרס
עוד אכזבה גדולה. שחקני באיירן מינכן/רויטרס

באיירן מינכן - פורטונה דיסלדורף 3:3

מה יהיה? מה יהיה? הבווארים שוב אכזבו בענק והמשיכו בעונה האומללה שלהם ובעיקר בחוסר היכולת שלהם לשמור על יתרון מול יריבות נחותות בבית. באיירן מינכן, שלפני הפגרה הפסידה 3:2 לבורוסיה דורטמונד בחוץ, שמטה שתי נקודות יקרות בבית אחרי שהובילה כבר 0:2 ו-1:3. מי שיזכור את המשחק הזה לנצח הוא דודי לוקבאקיו הבלגי בן ה-21, שמושאל מווטפורד, וכבש שלושער ענק מבחינתו (44, 78 ו-93). תומאס מולר כבש צמד (20 ו-58) וניקלאס זולה הוסיף אחד (17), אבל אפילו שלושה שערי בית מול דיסלדורף החלשה לא הספיקו לאלופה כדי להשיג ניצחון.

לוקבאקיו הוא הכדורגלן הראשון שכובש שלושער נגד באיירן מינכן בליגה מאז אבה סאנד באפריל 2001. כמו כן, באיירן מינכן לא ניצחה בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה בבונדסליגה ובכך השוותה שיא שלילי מבחינתה כיוון שהדבר קרה לה רק פעמיים בעבר: בין אפריל לספטמבר 1966 ובין ספטמבר לאוקטובר 1994.

ג'ונתן דה גוזמן שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
פרנקפורט לוהטת, גם דה גוזמן/GettyImages

אוגסבורג - איינטרכט פרנקפורט 3:1

אולי כדאי שנתחיל להתייחס אל הנשרים כמי שמסוגלים ללכת עד הסוף ואולי אפילו לאיים על זכייה באליפות? איינטרכט פרנקפורט השיגה ניצחון תשיעי מעשרת המשחקים האחרונים בליגה ובליגה האירופית והיא כבר במקום השני. ג'ונתן דה גוזמן (1), סבסטיאן האלר (47) ואנטה רביץ' (68) כבשו עבור הקבוצה מעיר הבנקים, סרחיו קורדובה רק צימק בדקה ה-90. טאלב טואטחה לא שותף.

משחקים נוספים:

וולפסבורג - ר.ב. לייפציג 0:1
לוולפסבורג: ג'רום רוסיון (50)

הרטה ברלין - הופנהיים 3:3
להרטה: ודאד איבישביץ' (12), מת'יו לקי (71), ולנטין לזארו (87), להופנהיים: קרם דמירבאי (1), אנדריי קרמאריץ' (10), ארמין ביצ'אקצ'יץ' (55)

שאלקה - נירנברג 2:5
לשאלקה: סטיבן סקריבסקי (26 ו-84), אמין האריט (32), גידו בורגסטאלר (70), בסטיאן אוציפקה (93). לנירנברג: פדריקו פלאסיוס (38), אדם זרלאק (78)

דודי לוקבאקיו שחקן פורטונה דיסלדורף. GettyImages
ערב שהוא לא ישכח כל החיים שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully