וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: בקונמבול נכנעו ללחצים, גמר הליברטדורס שוב נדחה

בקונמבול נכנעו ללחץ של ראשי בוקה ג'וניורס, הנשיא אלחנדו דומינגס הבהיר: "בהתחשב בתנאים אי אפשר לקיים את המשחק, ניפגש עם שני הנשיאים ונמצא מועד חלופי". הגומלין ייערך באבו דאבי?

מספר שעות בלבד חלפו אחרי המתקפה האלימה של אוהדי ריבר פלייט על שחקני בוקה ג'וניורס, ואחרי מחול שדים שלם שהתחולל סביב המשחק התברר היום שמשחק הגומלין של גמר גביע ליברטדורס נדחה בפעם השנייה ברציפות, ובפעם השלישית אחרי שהמשחק הראשון נדחה בשל תנאי מזג האוויר). אחרי שעות של מתח, קונמבול החליטה לא לקיים את המשחק בעיקר בעקבות לחצים בעקבות ראשי בוקה ג'וניורס שדרשו ניצחון טכני, או לחילופין לקיים את המשחק במגרש נייטרלי. אלחנדרו דומינגס נשיא קונמבול התעקש בהתחלה לקייים את המשחק במועדו, אבל נאלץ להודיע בסופו של דבר שהמשחק נדחה ושהוא ייפגש עם שני הנשיאים כדי לקבוע מועד חדש.

עוד בנושא:

בוקה מתכננת לדרוש ניצחון טכני, השחקנים מסרבים לשחק
גמר הליברטדורס בין בוקה וריבר נדחה ליום ראשון ב-22:00
50 אלף איש באימון המסכם: צפו באוהדי בוקה בטירוף לקראת הגומלין

אצטדיון מונומנטל, בוקה ג'וניורס, ריבר פלייט. רויטרס
האוהדים נכנסו לאצטדיון, אך משחק לא יהיה/רויטרס

20:02: על פי ESPN, הגומלין לא ישוחק במונומנטל, כמתוכנן. בקונמבול בוחנים כמה אופציות חלופיות, כולל לקיים את ההתמודדות באבו דאבי, כשהזוכה תישאר שם לקראת אליפות העולם למועדונים שתיפתח באמצע דצמבר.

19:36: בקונמבול הודיעו שיקיימו ביום שלישי בבוקר ישיבה ובה ייקבע מועד המשחק החדש. זה לא יוכל לקרות בסוף השבוע הבא, שכן ועדת ה-G20 תיערך בעיר. על כן, ייתכן שהתאריך שייבחר הוא ה-8 בדצמבר.

19:27: נשיא קונמבול הבהיר שהאפשרות שבוקה תזכה בניצחון טכני לא עומדת על הפרק ודחה כל אשמה שהופנתה כלפי הארגון שלו. "אנחנו לא אשמים", התעקש. "נעשה בדק בית, אבל כולם צריכים לעשות בדק בית".

19:00: רשמית: אין משחק גם הערב. נשיא קונמבול אלחנדרו דומינגס נכנע ללחצים מצד ראשי בוקה והודיע: "בהתחשב בתנאים אי אפשר לקיים את המשחק כסדרו. אפגש עם שני הנשיאים ונמצא מועד חלופי".

18:00: ריבר פלייט מצידה משדרת עסקים כרגיל והוציאה הודעה שבה היא מעדכנת את האוהדים על פתיחת שערי האצטדיון בשעה 13:00 (שעון מקומי) וכן שאלו שקנו כרטיס אתמול יוכלו להיכנס כמובן למשחק הערב.

17:45: נשיא קונמבול לאנדרו דומינגס הגיב להתפתחויות וטוען: "אנחנו לא שינינו את עמדתנו לגבי הנושא הזה. בואו לא ניתן לכמה לא יוצלחים לנצח אותנו ובוא נראה לעולם שאנחנו יודעים איך לשחק כדורגל"

17:30: הנהלת בוקה ג'וניורס הגישה בקשה רשמית שלא לשחק הערב בעקבות אירועי אמש. בהודעה שהגישה בוקה טוענת שעל פי חוק מספר 18 בקונמבול יש להעניק לה ניצחון טכני, או לחילופין לקיים את המשחק במגרש נייטרלי בעקבות האלימות ששחקני המועדון חוו אמש.

17:15: פאבלו פרס, שחקן בוקה שנפצע בעימותים עם אוהדי ריבר אמש, חזר מבית החולים ואמר שהוא לא צריך ניתוח ויכול לשחק.

וידאו חדש מהמהומה סביב האוטובוס של בוקה אמש

ריבר פלייט בשלה

ההודעה של בוקה במלואה

פאבלו פרס חוזר מבית החולים

האוטובוס של שחקני בוקה זוכה לאבטחה כבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully