וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה מתכננת לדרוש ניצחון טכני, השחקנים מסרבים לשחק

הבלגן נמשך: למרות דחיית המשחק, בוקה מתלבטת אם להופיע. קרלוס טבס תקף: "קונמבול מושחתים, תנו לריבר את הגביע וזהו". וגם: תיעוד חדש ל"ליווי המשטרתי הגרוע בכל הזמנים", ועוד סרטונים מהתפרעות של אוהדי ריבר

בבוקר שאחרי המתקפה האלימה של אוהדי ריבר פלייט על שחקני בוקה ג'וניורס, עדיין לא ברור אם גומלין גמר גביע ליברטדורס שנדחה ב-24 שעות ומתכונן להתקיים הערב (ראשון, 22:00, ספורט 1) אכן יתקיים. אחרי שעות של מתח, קונמבול החליטה בסופו של דבר שלא לקיים את המשחק במועדו המקורי לאור הפציעות של שחקני בוקה ומצבם הפיזי והמנטלי הירוד. אולם הבוקר נראה שגם הדחייה רחוקה מלהוות פיתרון מספק עבור ראשי בוקה.

בארגנטינה דווח הלילה שהקבוצה מתכננת לדרוש ניצחון טכני ולא מתכוונת להופיע למשחק. נשיא בוקה דניאל אנג'ליסי אמנם הצהיר ש"נופיע למשחק ביום שיגידו ובשעה שיגידו", אולם חברי ההנהלה הבכירה של הקבוצה הפעילו עליו לחץ כבד בשעות האחרונות שלא לקבל את ההכרעה של קונמבול ופיפ"א ולדרוש ניצחון טכני שיבטיח להם זכייה בגביע. בנוסף, הם משוכנעים שהמתקפה האלימה אמש מהווה עילה להרחקה מיידית ריבר פלייט מהמפעל.

עוד בנושא

גמר הליברטדורס בין בוקה וריבר נדחה ליום ראשון ב-22:00
מסירים את הכפפות: מאזן הפנדלים של השוערים בגמר הליברטדורס
50 אלף איש באימון המסכם: צפו באוהדי בוקה בטירוף לקראת הגומלין

קרלוס טבס, בוקה ג'וניורס. AP
קרלוס טבס ושחקני בוקה זועמים/AP
שחקני בוקה ג'וניורס גונסאלו למארדו, ווילמאר באריוס. AP
שחקני בוקה ג'וניורס גונסאלו למארדו, ווילמאר באריוס/AP
שחקן בוקה ג'וניורס פבלו פרס. AP
שחקן בוקה ג'וניורס פבלו פרס/AP

בבוקה ג'וניורס יש חילוקי דעות לא קלים. אנג'ליסי מנסה להנמיך את הלהבות, חברי הנהלה אחרים דורשים ניצחון טכני, ועל פי דיווחים רוב שחקני בוקה כלל לא מתכוונים להופיע למשחק, כמחאה על ההתנהלות של קונמבול ופיפ"א.

קרלוס טבס, שנפגע מגז מדמיע ונראה מקיא בכניסה למונומנטל, אמר בכעס עם היציאה של בוקה מהאצטדיון חזרה למלון ש"שלוש פעמים אמרו לנו להתכונן למשחק ולהחליף בגדים. אם היינו לוקחים את החפצים שלנו ועוזבים את האצטדיון - דבר שהיה ראוי לעשות - הם היו נותנים לריבר את התואר! אתם מבינים את זה? אם היינו עוזבים, ריבר הייתה מוכתרת כאלופה. היינו חייבים לשחק!".

בנוסף, רמז שקונמבול מושחת ומוטה לטובת ריבר: "אם היה קורה אותו דבר באצטדיון הביתי שלנו, הכל כבר היה גמור, הם היינו נותנים לריבר את התואר. ריבר תמיד עושה מה שהיא רוצה, ואף פעם לא נענשת. מבחינתי המשחק הזה לא צריך להתקיים בכלל. לא מחר, לא מחרתיים, אף פעם".

גם פיפה בנדיטו אמר דברים חריפים לתקשורת הארגטינאית בדרך למלון. "פשוט תנו את הגביע לריבר, גם ככה יש לה כל כך הרבה כוח בקונמבול. זה פשוט מביך. אם רוצים להשעו אותי, זה בסדר מבחינתי. שפשוט ייתנו להם את הגביע וזהו".

כמו כן, קיום המשחק הערב בעייתי מבחינה בירורקרטית. בעקבות ההתפרעות של אוהדי ריבר פלייט אמש, החליטה עיריית בואנס איירס לסגור זמנית את המונומנטל. לרוב, הוראה על סגירה שכזו מחייבת את סגירתו ל-48 שעות לפחות, כך שמבחינה חוקית קיום המשחק באצטדיון לא יתפשר, גם אם יתנהל בדלתיים סגורות וללא אוהדים.

רגעי הפחד של שחקני בוקה: שרים בשמחה, נפצעים, ופורצים בבכי

כך או כך, בבוקר שאחרי עדיין לא מבינים מי האחראי האמיתי לפארסה. נשיא ריבר התראיין אמש וטען להגנת הקבוצה ש"אלו היו בסך הכל 15 חוליגנים, לא יותר. חבל לתת להם להרוס את הכדורגל", זאת למרות שבכל הסרטונים ניתן לראות שמאות אוהדי ריבר מפגינים אלימות ומנסים לתקוף את האוטובוס של שחקני ריבר.

גם נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, שהתעקש על קיום המשחק במועדו, ספג אש. בתקשורת הארגטינאית נטען ש"זוהי ההחלטה השערורייתית בכל הזמנים. נשיא פיפ"א ביזה את עצמו".

"הליווי המשטרתי הגרוע בכל הזמנים"

ככה נראים שוטרים שלא עושים את עבודתם נאמנה

כך נראה האוטובוס של בוקה אחרי המתקפה

עשרות אוהדי ריבר רדפו אחרי נשיא בוקה

הכאוס של אוהדי ריבר נמשך גם אחרי ההודעה על דחיית המשחק

נהג האוטובוס של בוקה נפצע והתעלף בזמן נהיגה, סגן נשיא המועדון לקח את ההגה במקומו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully