וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסירים את הכפפות: מאזן הפנדלים של השוערים בגמר הליברטדורס

ארמאני מריבר מעולם לא הפסיד דו קרב, אנדרדה מבוקה הפך לגיבור נגד סן לורנסו. מתכוננים להכרעה אפשרית מהנקודה הלבנה

עריכת וידאו: מתן חדד

שוער בוקה ג'וניורס, אסטבן אנדרדה, החלים מפציעה בלסת ובארגנטינה מעריכים שהוא יפתח בשער של קבוצתו במשחק הגומלין בגמר גביע ליברטדורס מחר (שבת, 21:00, ספורט2). אנדרדה נרכש מלאנוס לפני כשלושה חודשים תמורת 5 מיליון יורו, אבל הפציעה מנעה ממנו לעמוד בין הקורות ב-2:2 לפני שבועיים בבומבנרה.

בארגנטינה מדברים הרבה על האוהדים, על החלוצים, על המאמנים, אבל האנשים בין הקורות לא תופסים את הכותרות הגבוהות. ובכל זאת, ב"אולה" ניגשו לבדוק את מאזן הפנדלים של השוערים. המשחק מחר יגיע להארכה בכל תוצאת תיקו (לשערי חוץ אין משמעות בגמר) ומשם הדרך לפנדלים עשויה להיות קצרה.

עוד בנושא:

50 אלף אוהדים של בוקה ג'וניורס באימון לקראת הגמר
המשטרה בכוננות, אוהדים מוכרים את כל הונם כדי לרכוש כרטיס
בוקה ג'וניורס וריבר פלייט סיימו ב-2:2 מלהיב במשחק הראשון

פרנקו ארמאני, שוער ריבר פלייט. GettyImages
ספג 42 מ-59 הפנדלים שנבעטו לעברו במהלך משחקים. ארמאני/GettyImages

אם עד המשחק לא ייפול מטאור שיחריב את כל חלקו הדרומי של כדור הארץ, בין הקורות של ריבר פלייט יעמוד פרנקו ארמאני. השוער בן ה-32 נחשב בעיני רבים לארגנטינאי הטוב ביותר בתפקידו ויש לו ניסיון עשיר. לאורך הקריירה נבעטו לעברו 59 פנדלים ו-42 מהם נכבשו. 8 נעצרו על ידיו ו-9 יצאו החוצה או נבלמו בקורה או המשקוף. בתקופה הארוכה שלו באתלטיקו נסיונאל הקולומביאנית, ארמאני היה מעורב בשלושה קרבות פנדלים במפעלים השונים ובכולם הקבוצה שלו ניצחה.

אסטבן אנדרדה בן ה-27 מסתמן כאמור כמי שיקבל את המקום בהרכב של בוקה. לאורך הקריירה נבעטו לעברו 25 פנדלים והוא עצר 5 מהם. בספטמבר 2017, כשעדיין עמד בין הקורות של לאנוס, הקבוצה שלו ניצחה את סן לורנסו 3:4 בפנדלים ברבע גמר גביע ליברטדורס. אנדרדה עצר בעיטות של מתיאס קארוסו וניקולאס בלנדי והוכתר לגיבור הגדול. ביולי האחרון, עדיין בלאנוס, אנדרדה עצר פנדל אחד בדו קרב נגד ג'וניור בראנקיה הקולומביאנית בקופה סודאמריקנה, אבל זה לא הספיק והקבוצה שלו הפסידה והודחה.

ויש גם את אגוסטין רוסי בן ה-23, שוער המשנה של בוקה שעשוי לפתוח בכל זאת. רוסי עצר 4 מ-15 פנדלים שנבעטו לעברו לאורך הקריירה וזו סטטיסטיקה לא רעה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully