וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:1 את ויאדוליד ועלתה לפסגה, אספניול נעצרה

אנדרה סילבה כבש (30) והאנדלוסים בראש הטבלה אחרי ה-1:1 בין אתלטיקו לברצלונה. ג'ירונה הפתיעה עם 1:3 בחוץ על אספניול

שחקני סביליה חוגגים. רויטרס
בפסגה. סביליה חוגגת/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם סביליה, שניצחה 0:1 את ריאל ויאדוליד ועלתה למקום הראשון. אספניול איבדה את המאזן הביתי המושלם עם הפסד 3:1 לג'ירונה בדרבי, בעוד ויאריאל השיגה ניצחון ביתי ראשון עם 1:2 על בטיס. אתלטיק בילבאו לא הצליחה לעצור את הרצף הרע שלה ורשמה משחק 12 רצוף ללא ניצחון, הפעם עם 1:1 ביתי מול חטאפה.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בעקבות היכולת הפושרת: "ריאל מדריד שוקלת להיפטר מגארת' בייל בסוף העונה"
ג'ורדי אלבה מגן על ראמוס, בוסקטס: "הסגנון של אתלטיקו לא כיפי"

סביליה - ריאל ויאדוליד 0:1

האנדלוסים חגגו ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות וניצלו את חלוקת הנקודות בין ברצלונה ואתלטיקו מדריד אמש כדי לטפס למקום הראשון. אנדרה סילבה הכריע כשנגח פנימה הגבהה של פאבלו סראביה בדקה ה-30. סביליה, עם 26 נקודות ב-13 מחזורים, הפכה למוליכה עם כמות הנקודות הנמוכה יותר בשלב זה של העונה מאז דפורטיבו לה קורוניה ב-2001/02.

כריסטיאן סטואני שחקן ג'ירונה חוגג שער. רויטרס
מלך השערים של הליגה הספרדית. כריסטיאן סטואני/רויטרס

אספניול - ג'ירונה 3:1

המאזן הביתי המושלם של אספניול נקטע בדרבי הקטלאני הקטן. עד המפגש עם כריסטיאן סטואני, דייגו לופס ספג רק שער אחד בבית. הערב חזר החלוץ האורוגוואי מפציעה ואחרי שש דקות כבר מצא את הרשת פעמיים, עם שתי נגיחות אדירות (4 ו-6) שהעלו את מאזנו ל-10 שערים בתשע הופעות בהרכב. סטואני עבר את ליאונל מסי ולואיס סוארס בראש טבלת המבקיעים, וסך הכול יש לו 14 שערים בנגיחות בשתי העונות האחרונות (כמו לאונרדו פאבולטי מקליארי ויותר מכל שאר השחקנים בליגות הבכירות באירופה). בורחה איגלסיאס צימק עם השמיני שלו העונה בדקה ה-74, אבל אספניול לא מצאה את השוויון ומנגד סיידו דומביה המחליף סגר עניין אחרי הדיפה רעה של דייגו לופס בדקה ה-90. המארחת ירדה למקום החמישי, רק נקודה מעל ג'ירונה השביעית.

ויאריאל - בטיס 1:2

לפני הפגרה השיגה בטיס ניצחון ראשון בקאמפ נואו אחרי 20 שנה, כשגברה על ברצלונה 3:4. הפעם היא רצתה לקטוע 11 שנים ללא ניצחון באל מדריגל, אבל המארחת ניצלה את הביקור של הירוקים כדי להשיג ניצחון ביתי ראשון העונה (במשחק השביעי). אחרי מחצית מאופסת, סנטי קאסורלה עשה את ההבדל תוך שתי דקות: בדקה ה-52 הוא הגביה קרן לראשו של ג'רארד מורנו ובדקה ה-54 חטף כדור ברחבה ובישל עם העקב לסמואל צ'וקוואזה הניגרי. ג'יו לו סלסו המחליף רק צימק עם בעיטה לחיבורים בדקה ה-90. כמו ב-1994, בטיס מפסידה אצל ויאריאל (אז 2:1 במשחק בליגה השנייה) אחרי ניצחון בקאמפ נואו (אז 0:1 בגביע המלך). המארחת עלתה למקום ה-16, שתי נקודות פחות מיריבתה המדורגת 14.

סנטי קאסורלה שחקן ויאריאל. GettyImages
עשה את ההבדל. סנטי קאסורלה/GettyImages

אתלטיק בילבאו - חטאפה 1:1

בילבאו שוב נראתה רע, אבל בדקה ה-67 עלתה ליתרון משער של המחליף הצעיר פארו נולאסקואין. היא כבר פינטזה על ניצחון ליגה שני העונה, שכן נולאסקואין גם כבש בניצחון היחיד שלה עד כה העונה בליגה (1:2 ביתי על לגאנס במחזור הפתיחה), אבל חטאפה השתלטה על המשחק, איזנה עם שער של חיימה מאטה (77) ואף הייתה קרובה לניצחון, אבל נאלצה להסתפק בנקודה. בילבאו נשארת במקום ה-18 בטבלה עם 11 נקודות בלבד, והיא תסגור מחזור נוסף מתחת לקו האדום. חטאפה במקום העשירי עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully