וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ג'ורדי אלבה מגן על ראמוס, בוסקטס: "הסגנון של אתלטיקו לא כיפי"

המגן השמאלי הביע תמיכה בקפטן ריאל ושלח מסר להנהלת ברצלונה: "מוזר שלא דיברו איתי על חוזה חדש". בוסקטס עוקץ את היריבה

AP

במשחק מאכזב ודל באירועים, ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו אמש (שבת) ב-1:1 בוונדה מטרופולטינו. הקולצ'ונרוס כבר ראו את שלוש הנקודות והמקום הראשון בטבלה אחרי השער של דייגו קוסטה (77), אלא שעוסמאן דמבלה קבע שוויון דרמטי (90) וחלוקת נקודות.

סרג'יו בוסקטס שהציג משחק עצבני מהרגיל, אמר בסיום: "אני חושב שהתוצאה בסיום הוגנת. שלטנו במשחק אבל לא הצלחנו להגיע למצבים, רצינו יותר מהם להשיג הכרעה, אבל בסוף התוצאה משקפת. הסגנון שלהם מקשה עלינו, הם משחקים מאוד ביחד. זה לא קל ולפעמים קשה לצפייה, אבל אנחנו חייבים לכבד את זה".

עוד בנושא
ברצלונה כבשה בדקה ה-90 וסחטה 1:1 מאתלטיקו מדריד
טוטנהאם חגגה על צ'לסי עם 1:3 ועקפה אותה בטבלה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, עוסמאן דמבלה. רויטרס
השתיק את המבקרים. עוסמאן דמבלה וחבר/רויטרס

ג'ורדי אלבה התייחס לאחר המשחק לסוגיית חוזהו החדש, שעדיין תלויה באוויר. לטענת אלבה, האשמה בכך היא ברצלונה. "אין לי בשורות. אני לא יודע מה המועדון חושב עליי, וזה קצת מוזר שעדיין לא דיברו איתי כי החוזה שלי מסתיים ביוני 2020 וברור שאני רוצה לסיים את הקריירה כאן. מוזר שלא אומרים לי שום דבר".

בנוסף, הפתיע אלבה כשיצא להגנתו של סרחיו ראמוס. "אין הרבה שחקנים מקצוענים כמוהו", אמר המגן בהתייחס להאשמות של קפטן ריאל מדריד בשימוש בחומרים אסורים. "אני מאמין לכל מילה שהוא אמר בנוגע לפרשייה הזאת, ולמען האמת זה לא מדאיג, כי אני לא אוהב לדבר על שטויות".

מן הצד השני, צ'ולו סימאונה כבר לראשונה את טעם הניצחון על ברצלונה בליגה, אך לבסוף שוב איבד את ההזדמנות. בסיום אמר המאמן: "היה משחק מאוד קשה, קשוח אפילו. טעויות היו אלה שהובילו לשערים. היינו קרובים לנצח, היה להם קצת מזל בסוף כי הכדור עבר בין אובלק ללוקאס הרננדס". עוד הוא הוסיף: "היו לנו שתי הזדמנויות, וגם הן לא נוחות במיוחד. זה היה משחק מאוד טקטי, סגור, שתי הקבוצות שיחקו באופן די דומה. אני מרוצה מההופעה של הקבוצה, שיחקנו יחד והפגנו חוזקה. היינו מחוייבים וחבל שהניצחון ברח לנו ברגע האחרון". על דייגו קוסטה אמר: "הוא היה עצבני, וביקש את החילוף אחרי השער. הוא חיה, בכל רגע שהוא על המגרש יש לקבוצה סיכוי טוב יותר לנצח".

עוד באותו נושא

גמר הליברטדורס בין בוקה וריבר נדחה ליום ראשון ב-22:00

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully