וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יונתן כהן חתם על חוזה חדש לשלוש וחצי שנים

25.11.2018 / 12:45

החלוץ, שיישאר בצהוב עד סוף עונת 2021/22, אמר: "חובת ההוכחה עליי". בן מנספורד: "יהיה לו תפקיד משמעותי בשנים הקרובות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

יונתן כהן חתם היום (ראשון) על חוזה חדש לשלוש וחצי שנים במכבי תל אביב. כהן, שיישאר בצהוב עד סוף עונת 2021/22, פתח את העונה הנוכחית עם שני שערים בחמש הופעות. הוא גדל במחלקת הנוער של הצהובים, הצטיין ונשלח להשאלה לבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית בעונת 2015/16. בקיץ 2016 עלה לליגת העל, הושאל לבני יהודה, בה שיחק שנתיים ועזר לקבוצה לזכות בגביע המדינה. יכולתו הטובה סידרה לו חזרה למדים הצהובים הקיץ.

כהן אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני שמח לחתום על חוזה חדש במועדון בו גדלתי מגיל צעיר. חובת ההוכחה היא עכשיו עלי להצדיק את כל האמון שניתן בי".

עוד בנושא

אורוש ניקוליץ' יחתום במכבי תל אביב עד 2022, ירוויח 350 אלף יורו
צפו: שער ובישול לאורוש ניקוליץ', החיזוק של מכבי תל אביב בינואר

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יונתן כהן עם בן מנספורד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, הוסיף: "להודיע כי בוגר נוסף של מחלקת הנוער נוסף הבטיח את עתידו במועדון, גורם לי תחושת סיפוק רב בכל פעם מחדש. ההחתמה הספציפית הזאת מספקת אותי במיוחד מכיוון שהגיעה מבחור צעיר שהפגין אופי ומקצוענות ברגע שהחליט שברצונו להישאר ולהילחם על מקומו בסגל החדש. משלב מאוד מוקדם בטרום העונה, יוני הבהיר שברצונו להיות חלק מהסגל של ולדימיר איביץ' העונה והוא רוצה שהעתיד שלו יהיה בצהוב של מכבי. למרות שהוא לא משחק את כמות הדקות שהוא היה רוצה, יוני, המשיך להפגין את רוח המכביזם ולדחוף את חבריו לקבוצה קדימה. יוני נחוש להצליח במדים הצהובים ומכאן החשיבות שבהחתמה שלו כאישיות וכשחקן ב-3.5 השנים הקרובות. אני מאמין כי ליוני יהיה תפקיד משמעותי בהישגים שמכבי שואפת להגשים בשנים הקרובות".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אורוש ניקוליץ' יחתום עד 2022, ירוויח 350 אלף יורו

לכתבה המלאה
י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully