וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שער ובישול לאורוש ניקוליץ', החיזוק של מכבי תל אביב בינואר

הקשר הסרבי הצטיין ב-0:3 הקליל של דינמו מינסק דנפר מוגילב, במה שהיה משחקו הלפני-אחרון לפני המעבר לצהובים עם פתיחת החלון

אורוש ניקוליץ', שצפוי להצטרף למכבי תל אביב עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, רשם הערב (שבת) את משחקו האחד-לפני אחרון בשורות דינמו מינסק והצטיין ב-0:3 הקליל על דנפר מוגילב. הקשר התכבד בשער השני במשחק, כששחרר בעיטה יפה מקצה הרחבה וקבע 0:2 בדקה ה-62. שמונה דקות לאחר מכן הוסיף בישול, כשמצא בכדור עומק את ארטם סולוביי וזה קבע את תוצאת המשחק.

הקשר הסרבי סיכם בשורות הצהובים על חוזה ארוך טווח, עד סוף עונת 2021/22, עם אופציית יציאה החל מ-2020. הוא אמור להשתכר 350 אלף יורו לעונה, ללא בונוסים, ויגיע ארצה עוד לפני סגירת החלון, כדי שיתחיל להתאמן עם חבריו החדשים ולהתאקלם במועדון.

ניקוליץ' גדל בניש וכשהגיע לגיל 14 עבר לפרטיזן בלגרד. הקריירה הבוגרת שלו החלה בווידאוטון ההונגרית ובהמשך שיחק גם באקדמיית פושקאש כמושאל. בינואר 2015 חזר לסרביה לשנה וחצי בקבוצת יגודינה, ומשם עבר למינסק. הקשר שיחק בנבחרות הצעירות של סרביה, אך לא זכה לקבל זימון לנבחרת הבוגרת. בווידאוטון שיחק בין היתר תחת מאמן מכבי תל אביב בעבר, פאולו סוזה. בחודש הבא יסיים את החוזה שלו בדינמו מינסק הבלארוסית בתום שלוש עונות. הסרבי יכול לשחק הן כפליימייקר והן בכנפיים. במהלך התקופה שלו בדינמו מינסק שמנתה כאמור שלוש עונות רשם מספרים יפים: 14 שערים ו-15 בישולים ב-72 משחקים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: אורוש ניקוליץ' יחתום עד 2022, ירוויח 350 אלף יורו
הקשר ההתקפי אורוש ניקוליץ' צפוי להצטרף למכבי תל אביב בינואר
ניקוליץ' צפוי לנחות בישראל לפני סוף דצמבר כדי לאפשר התאקלמות מהירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully