וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיסא סיסוקו מאוהב בישראל: "רמה גבוהה. אם תבואו לא תרצו לעזוב"

שחקן מכבי פתח תקוה התראיין לתקשורת הצרפתית ודיבר בין השאר גם על תל אביב ('מיאמי הקטנה') ובניון ('אייקון, כמו זידאן')

צילום וידאו: אורן יוסיפוביץ , עריכת וידאו: ניר חן

התקשורת הצרפתית הופתעה לשמוע שעיסא סיסוקו, שחקנה של מכבי פתח תקוה, חתם בקבוצה לא מוכרת בישראל. סיסוקו נחשב לשם גדול בכדורגל הצרפתי ושיחק בקבוצות כמו נאנט, אנז'ה, אמיין וגם בגנואה האיטלקית. המגזין הצרפתי "20minutes" ערך ראיון עם הסנגלי בן ה-33 בו המגן דיבר על ההצעה ממכבי פתח תקוה, יוסי בניון ('אייקון, זינדין זידאן המקומי'), החיים בישראל והאהבה לתל אביב, לה הוא קורא 'מיאמי הקטנה'.

"כשקיבלתי את ההצעה כמובן שקודם כל חשבתי על הסכסוך הישראלי-פלסטיני, אבל הציעו לי לבוא ולהתרשם", סיפר סיסוקו. "תל אביב הפתיעה אותי לטובה - עיר ללא הפסקה. היאמודרנית, עם גורדי שחקים וחופים יפים. הרגשתי כאילו אני במיאמי הקטנה. קיבלתי גם הצעות מהליגה השנייה בצרפת, אבל העדפתי לחתום במכבי פתח תקוה. זאת קבוצה שמכוונת גבוה בליגה הישראלית וזה פרויקט שסיקרן אותי".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
חביב חביבו הורחק ממשחק אחד בפועל ושניים על תנאי
המגן עיסא סיסוקו חתם עד תום העונה במכבי פתח תקוה

מוטי ברשצקי שחקן מכבי נתניה מול עיסא סיסוקו שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
אוהב את ישראל. עיסא סיסוקו/דני מרון

על הכדורגל הישראלי אמר: "הוא פחות פיזי מהצרפתי, אבל יש להם שחקנים טובים. אני משחק בקבוצה עם חביב חביבו, ז'והאן מרסיאל וכמובן יוסי בניון, ששיחק בליברפול והוא כוכב גדול גם בגיל 38. הוא אייקון, ממש כמו זינדין זידאן המקומי. הקבוצה שלי נותנת לשחקנים חוזים קצרים, כדי לראות אם השחקנים מסתגלים לכדורגל הישראלי ולמדינה. זה מהלך נכון".

על איכות החיים בישראל: "חם פה מאוד, אפילו כשיורד גשם, אבל איכות החיים פה גבוהה. אשתי והילדה יצטרפו אליי בקרוב, ואני בטוח שיהיה להן טוב פה. אני חושב שאם הייתי מגיע לכאן בגיל 24 או 25 לא היה לי קל. זאת מדינה לא פשוטה לשחקנים צעירים, יש בה המון פיתויים. אבל אני בגיל שברור לי מה לעשות ומה לא לעשות. אני לומד אנגלית עכשיו, כי קשה פה עם צרפתית בלבד. הגיע הזמן שבגיל 33 אלמד שפה נוספת. אנשים נותנים כאן כבוד, אני נהנה כאן המון. ביקרתי בהמון מדינות, וזאת מדינה ברמה גבוהה מאוד. אם תבואו, לא תרצו לעזוב".

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה: חביב חביבו הורחק ממשחק אחד בפועל ושניים על תנאי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully