וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: המגן עיסא סיסוקו חתם עד תום העונה

30.10.2018 / 18:12

אחרי שהתאמן בקבוצה בתקופה האחרונה, הסנגלי בן ה-33 קיבל חוזה עם אופציה לעונה נוספת. רשם 100 הופעות בליגה הבכירה בצרפת

עיסא סיסוקו מכבי פתח תקוה. AP
מהליגה הצרפתית לליגת העל. עיסא סיסוקו לפני מורגן סאנסון ממארסיי/AP

מכבי פתח תקוה החתימה היום (שלישי) את המגן עיסא סיסוקו, שהתאמן עם הקבוצה בתקופה האחרונה. סיסוקו בן ה-33, שהיה שחקן חופשי מאז שחרורו מאמיין הצרפתית לפני כארבעה חודשים, חתם על חוזה עד תום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת, ויעמוד לרשות המאמן אלישע לוי כבר במשחק הקרוב מול עירוני קרית שמונה ביום שבת.

סיסוקו, אחיו של עלי ששיחק בליון, ולנסיה וליברפול, רשם 100 הופעות בליגה הצרפתית הבכירה, עם שישה בישולים וללא שערים. השחקן יליד פריס שיחק בעיקר כמגן ימני ועונת השיא שלו הייתה 2013/14, אז בישל ארבעה שערים ב-35 הופעות במדי נאנט. אחרי עוד עונה מלאה בנאנט הוא המשיך לגנואה האיטלקית ורשם 13 הופעות בסרייה A. אחרי תקופת השאלה קצרה בבארי מהליגה השנייה, חזר לצרפת עם חוזה באנז'ה ובעונה הקודמת רשם 19 הופעות בליגה הבכירה במדי העולה אמיין.

בניגוד לאחיו עלי שרשם הופעה אחת בנבחרת צרפת, עיסא בחר לייצג את סנגל וערך את הבכורה שלו באוגוסט 2013, במשחק ידידות מול זמביה. הוא הספיק לשחק עוד שלוש פעמים במדי הנבחרת, אך לא זומן אליה בשלוש השנים האחרונות. במלאבס הוא מצטרף לז'והאן מרסיאל וחביב חביבו, גם הם יוצאי הליגה הצרפתית.

עוד בנושא:

ניר קלינגר העביר אימון בכורה בבית"ר ירושלים: "יושר הוא הדבר שמנחה אותי"
הפועל חיפה: יואב כץ פגש את שרון מימר ומתלבט בינו לבין יובל נעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully