וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: חביב חביבו הורחק ממשחק אחד בפועל ושניים על תנאי

21.11.2018 / 19:27

החלוץ, שכיכב בזכות השער הנדיר שלו מול מכבי נתניה, שלח מרפק לעבר דודי תירם בדקה השלישית באותו משחק ויחמיץ את מכבי תל אביב

חביב חביבו שחקן מכבי פתח תקוה מבקש טיפול בחברו לידור כהן. דני מרון
חביב חביבו עוזר לטפל בלידור כהן/דני מרון

חביב חביבו הורחק ממשחק אחד בפועל ועוד שניים על תנאי. החלוץ עלה לכותרות כשהשער שלו מול מכבי נתניה הפך ללהיט ויראלי ברשת. כזכור, חביבו בן ה-31 עזר ללידור כהן הפצוע כשכדור רוחב הגיע אליו ואז הוא עזב לרגע את כהן ובעט מול שער ריק פנימה את ה-0:1 של מכבי פתח תקוה.

עם זאת, באותו משחק חביבו היה צריך לספוג כרטיס אדום כבר בדקה השלישית. חביבו שלח את מרפק יד ימין שלו פעמיים לעבר דודי תירם תוך כדי בעיטה מסוכנת של גידי קאניוק. השופט לא ראה את האירוע ולכן לא העניש את החלוץ. עם זאת, היום (רביעי) החליט בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל להעניש את חלוץ מכבי פתח תקוה והוא הורחק ממשחק אחד בפועל ועוד שניים על תנאי. כלומר, הוא יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב במחזור הקרוב.

הדיון של חביבו אמור היה להתקיים בשבוע שעבר, אבל נדחה כיוון שמכבי פתח תקוה ניסתה להשיג עסקת טיעון. כזכור, בכתב האישום נטען כי "הנאשם פגע פגיעה בלתי סבירה בחומרתה בהתייחס למהלך הרגיל של המשחק, אשר כתוצאה ממנה נפל השחקן דודי תירם ארצה תוך שהוא אוחז בלסתו ונאנק מכאב למשך מספר דקות".

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה מהשער המוזר של חביבו
חביבו: "פחדתי שמשהו קרה ללידור כהן, זה יותר חשוב מהמשחק"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully