וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ברצלונה: "המועדון שוקל לקיים בעתיד חלק מהמשחקים בסין"

אוסקר גראו חשף בראיון: "רוצים להיפתח לשווקים חדשים וקהל חדש. זה יעשה רק טוב למותג. הבדלי השעות? לא מהווה בעיה, נתרגל"

עריכת וידאו: מתן חדד

אוהדי ברצלונה מאוד לא אהבו את הניסיונות של ההתאחדות הספרדית לקיים את משחקה הביתי של הקבוצה מול ג'ירונה בארה"ב. הלחץ הציבורי עשה את שלו וככל הנראה המסע לאמריקה יבוטל, אבל האם האימפרייה הקטלאנית תארח בעתיד את חלק ממשחקיה בסין הרחוקה?

אוסקר גראו, שמונה למנכ"ל הקבוצה ב-2016, התראיין לתקשורת בסין ולא פסל את האפשרות כשאמר: "זה מעולם לא קרה לפני כן בספרד, אבל אנחנו חושבים גולבאלית ושוקלים לארח משחקים בסין בעתיד. רוצים להגיע לשווקים חדשים, וטריטוריות חדשות. הבדלי השעות לא מהווים בעיה, זה רק עניין של הרגל. אנחנו מעדיפים להיפתח לקהל חדש".

עוד בנושא:

חשיפת "Football Leaks": סרחיו ראמוס נכשל פעמיים בבדיקות סמים
דיווח: ריאל מדריד ירדה מניימאר. צ'אבי: "לא רואה אותו מגיע לברצלונה"

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס. AP
הסינים כבר מפנטזים לראות אותם מקרוב. מסי וסוארס/AP

על המשחק מול ג'ירונה שהיה אמור להיערך במיאמי: "אני חושב שהשנה זה יהיה קשה. אם היה לנו יותר זמן אולי זה היה קורה, אבל אם יש הזדמנות לשחק בארה"ב, אז למה לא בסין? ברצלונה תמכה בפרויקט הזה מהרגע הראשון. זה יעשה טוב למותג של ברצלונה ולמותג של הלה ליגה. נוכל להיחשף ליותר אוהדים, לספונסרים פוטנציאליים וזכויות שידור חדשות".

בתוך כך, הערב (21:45) תתארח ברצלונה אצל אתלטיקו מדריד לקרב ענק על המקום הראשון בליגה. ארתורו וידאל צפוי להחליף את איבן ראקיטיץ' הפצוע והמושעה בקישור. מנגד, אנטואן גריזמן יפתח בהרכב של סימאונה ויפגוש את ברצלונה אליה היה אמור לעבור בקיץ, אך החליט להישאר נאמן לקבוצתו הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully