וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד ירדה מניימאר. צ'אבי: "לא רואה אותו מגיע לברצלונה"

הדלתות כבר נסגרות בפני כוכב פ.ס.ז'? בספרד טוענים שפרס מודאג מהאופן שבו הקהל יקבל אותו. גם בברצלונה סקפטיים

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
חזרה לספרד לא עומדת על הפרק? ניימאר/רויטרס

לא ברור לאן מועדות פניו של ניימאר ואיזו הפתעה הוא מתכנן בסיום העונה, אולם אכן יעזוב את פריס סן ז'רמן כפי שדווח לא אחת בתקופה האחרונה - לא בטוח שכל הדלתות יהיו פתוחות בפניו. בתחנת הרדיו "קופה" דווח אמש (חמישי) שריאל מדריד, שהוזכרה כאחת הקבוצות המובילות במירוץ אחר הכוכב הברזילאי, לא מתכוונת להגיש עליו הצעה ולמעשה יורדת לחלוטין מהאפשרות לצרפו.

הסיבה: פלורנטינו פרס הבין שאוהדי הבלאנקוס לא יקדמו בברכה את ניימאר, גם בשל עברו בברצלונה וגם בגלל שהוא לא אהוד באופן כללי בסנטיאגו ברנבאו. סיבה נוספת היא המסרים שמעביר ניימאר באמצעות גורמים המקורבים אליו, לפיו העדיפות שלו היא לחזור לברצלונה. "ריאל לא מתכוונת להיות התוכנית החלופית של ניימאר. אם הוא מעדיף את ברצלונה, אז היא לא מעדיפה אותו", נכתב ב"אס".

בשבוע האחרון ברצלונה שוב הוזכרה כמועמדת מובילה לקלוט את ניימאר. הברזילאי הביע רצון לבצע קאמבק, אולם גם במקרה הזה לא ברור אם הרצון הדדי. אמש התייחס צ'אבי בראיון ל"קאדנה סר" לאפשרות שניימאר יחזור לקאמפ נואו וטען ש"לדעתי, הסיכוי שזה יקרה שואף לאפס. אם זה יקרה, זאת תהיה הפתעה ענקית עבורי, פצצה של ממש".

צ'אבי הוסיף ש"לדעתי, אם ניימאר מפוקס ועובד מספיק קשה, הוא באותה רמה כמו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. הוא אחד שרוצה את הכדור כל הזמן, הוא אוהב להיות מספר 1 בכל מקום שהוא נמצא בו, אבל לא תמיד המנטליות שלו מספיק טובה".

עוד בנושא

מתקפה באיטליה: רונאלדו חייב להיות בין המועמדים לכדור הזהב
יעד חדש לטאלב טואטחה? לבנטה מביעה עניין במגן הישראלי
באיטליה מדווחים: זלאטן איברהימוביץ' על סף סיכום במילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully