וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במופע של דיוויד בלאט: "העולם במצב חרא, אנחנו בצרות גדולות"

לאחר שניצח את ריאל מדריד והתמוגג מקבוצתו, מאמן אולימפיאקוס השתעשע במסיבת העיתונאים - אך הרצין כשהגיע למצב הפוליטי

דיוויד בלאט, מאמן דרושאפקה. GettyImages
זה מתחיל להתחבר. בלאט/GettyImages

תקופה לא פשוטה עברה על דיוויד בלאט. שלושה הפסדי יורוליג רצופים, בצירוף אחד נוסף לפנאתינייקוס בליגה היוונית, הכניסו את אולימפיאקוס כולה למשבר, כשברקע גם היחסים בין המאמן הישראלי וכוכבו הגדול, ואסיליס ספאנוליס. ובכן, נדמה שאולימפיאקוס כבר לא במשבר. לאחר הניצחון על באיירן מינכן באמצע השבוע, גברו אמש (חמישי) האדומים מפיראוס 83:88 על ריאל מדריד, והנחילו לאלופת אירופה את הפסדה הראשון העונה ביורוליג.

כמו מול הבווארים, גם אתמול בחר בלאט להתחיל את המשחק עם ספאנוליס על הספסל. כמו מול הבווארים, כשהשתלט על המשחק במאני טיים, גם אתמול זה השתלם לו: הרכז הוותיק קלע 16 מתוך 20 הנקודות שלו במחצית הראשונה, עשה את שלו, כרגיל, גם ברגעי האמת, ולבלאנקוס פשוט לא היתה תשובה.

"באנו לשחק", הסביר בלאט בפשטות את הניצחון. "אני כל כך גאה בשחקנים שלי על הצורה בה הם הגיעו למשחק הזה, תוך יומיים השגנו ניצחונות על שתי קבוצות טובות מאוד. אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה, היינו זקוקים להם. הגארדים שלנו היו נפלאים, אנחנו בעיצומה של בניית קבוצה טובה מאוד. הלוואי שאפשר היה פשוט להדליק מתג וכולם היו לומדים לשחק במהירות, אבל צריך לעבור דרך האש עד שיודעים מה לעשות. הראינו כעת שאנחנו בדרך הנכונה".

לצערו של בלאט, מסיבת העיתונאים נגמרה מהר מדי. "אני חייב לקבל עוד שאלה", אמר הישראלי המחויך. "אחרי ההפסד לפנאתינייקוס שאלתם אלף שאלות, עכשיו אחרי שאני מנצח את ריאל יש רק שאלה אחת?" המאמן עבר לדבר על פוליטיקה ואמר: "העולם במצב חרא כרגע. אם יש לנו מנהיגים כמו שיש כרגע, אנחנו בצרות גדולות. חבל שמישל אובמה לא רצה לנשיאות, הייתי מצביע לה".

עוד בנושא:

יורוליג: אולימפיאקוס הנחילה לריאל מדריד הפסד ראשון עם 83:88
יורוליג: פנרבחצ'ה ניצחה 70:74 את מכבי תל אביב
מכבי תל אביב שומרת על אופטימיות, ספרופולוס: "תארו לעצמכם מה נעשה אחרי הרבה אימונים"

וכך זה נראה

ספאנוליס עצמו הוסיף: "זה נחמד לעזור לקבוצה לנצח. היו לנו שני ניצחונות גדולים השבוע אחרי כמה הפסדים ביורוליג וביוון. עכשיו אנחנו טובים, אבל צריך להמשיך לעבוד כי זו רק תחילת העונה. הניצחון הזה נותן לנו ביטחון, אין ספק, לא הרבה קבוצות ינצחו את ריאל מדריד. צריך לנצל את זה כדי לטפס במעלה הטבלה".

המאמן המפסיד פבלו לאסו החמיא ליריבו: "אולימפיאקוס קבוצה נהדרת עם מאמן מצוין ושחקנים מצוינים. יש לי הרבה כבוד כלפיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully