וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שומרת על אופטימיות, ספרופולוס: "תארו לעצמכם מה נעשה אחרי הרבה אימונים"

על אף ההפסד השישי ברציפות ביורוליג, הצהובים מזהים שינוי וכך גם מאמנם: "לראשונה בקריירה, בירכתי את השחקנים שלי אחרי הפסד"

קובי אליהו

מכבי תל אביב קיוותה שהחלפתו של נבן ספאחיה ביאניס ספורופלוס תכניס רוח חדשה במועדון. הערב (חמישי), בבכורה הביתית שלו, זה באמת נראה ככה, אך התוצאה אותה תוצאה: הפסד יורוליג שישי ברציפות, שמיני בסך הכל, והמשבר רק הולך ומעמיק. הצהובים נכנעו 74:70 לפנרבחצ'ה ביד אליהו, ויקוו לעצור את כדור השלג במשחק הנוח שמצפה להם בשבוע הבא, בבית מול באיירן מינכן.

"אנחנו מאוכזבים כי לא ניצחנו, מצד שני מרוצים מהרבה סיבות", סיכם יאניס ספרופולוס. "שיחקנו טוב מאוד אחרי אימון אחד בלבד, אז תארו לעצמכם מה נוכל לעשות אחרי עוד הרבה אימונים. לשחקנים מגיע הרבה קרדיט. זו פעם ראשונה בקריירה שלי שבירכתי את השחקנים אחרי הפסד, ככה אני רוצה שהם ישחקו מעתה והלאה. אני רוצה שיהיו מוכנים להילחם עבור הקבוצה. שיחקנו נגד אחד הפייבוריטיות ביורוליג, לא הרמנו ידיים, נלחמנו עד הסוף.

"לא קל לשחק בקצב כזה, ועייפות לעתים משפיעה גם על הריכוז. כשנתאמן יותר נהיה יותר מרוכזים, גם כשנהיה עייפים. האוהדים היו מדהימים, פנטסטיים, אני רוצה להודות לכולם על כך שהם עדיין מאמינים בנו".

על דני אבדיה ויובל זוסמן, שעל מהספסל כבר ברבע השני, אמר המאמן: "שמחתי מאוד לתת לאבדיה דקות בכורה ביורוליג, אני מאמין גדול בשחקנים ישראלים. עבדתי הרבה עם שחקנים צעירים בקריירה שלי, הם צריכים לעבוד קשה, להיות צנועים ויהיו עוד יותר טובים".

עוד בנושא:

יורוליג: פנרבחצ'ה ניצחה את מכבי תל אביב
70:74
יורוליג: אולימפיאקוס הנחילה לריאל מדריד הפסד ראשון עם 83:88

סקוטי ווילבקין, שסיים עם 15 נקודות אך דייק רק ב-3 מ-11 מחוץ לקשת, דיבר על ספרופולוס ואמר: "הוא מאמן טוב, כולם אוהבים אותו ואנחנו מצפים לעבוד איתו עוד. לו ולנבן ספאחיה יש שיטות שונות, הם אנשים שונים עם אופי אחר".

ג'וני אובריאנט הוסיף: "זה קשה, אנחנו ממשיכים להשתפר מדי יום וקרובים להתחיל רצף ניצחונות. כולנו מאמינים אחד בשני ובמאמן, צריך להמשיך הלאה. השיטה של המאמן החדש היא לשחק חזק, הוא חיובי איתנו".

טאריק בלאק סיכם: "אנחנו עובדים קשה ומנסים, ברבע השלישי היה רגע המפנה. הרגשנו את האנרגיות של הקהל, הם דחפו אותנו קדימה. צריך ללמוד מזה ולהמשיך הלאה".

קוסטאס סלוקאס, שהוביל את ההתקפה הטורקית וסיים את הערב עם 18 נקודות, אמר: "ידענו שמכבי תל אביב משחקת בצורה אגרסיבית ושהיא תתחיל בצורה אגרסיבית, אבל המפתח שלנו היה ששיחקנו הגנה טובה. לא נתנו להם לצאת למתפרצות, שיחקנו הגנה טובה וזה מה שסידר לנו את הניצחון".

עוד באותו נושא

יורוליג: פנרבחצ'ה ניצחה את מכבי תל אביב 70:74

לכתבה המלאה
עורך דין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב עם יאניס ספרופולוס. קובי אליהו
שומר על אופטימיות. ספרופולוס/קובי אליהו
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
אפשר להתעודד? ווילבקין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully