וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס הנחילה לריאל מדריד הפסד ראשון עם 83:88

יול נעדר והבלאנקוס הפסידו לראשונה ביורוליג העונה לקבוצה של בלאט, וויליאמס גוס קלע 23 נקודות, ספאנוליס 20. אנאדולו ניצחה את דרושאפקה

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
בלאט ואולימפיאקוס הנחילו לריאל הפסד ראשון העונה/GettyImages

המחזור התשיעי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם דרבי טורקי בין דרושאפקה החלשה לאנאדולו אפס, שניצחה 88:93. אולימפיאקוס של דיוויד בלאט תנסה להמשיך במומנטום מהניצחון על באיירן מינכן אבל תיתקל במשוכה גבוהה בהרבה בדמותה של ריאל מדריד. גראן קנאריה תנסה לנצח את באיירן מינכן.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
ניצחון שני השבוע ביורוליג. ספאנוליס/GettyImages

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 83:88

אחרי שבעה ניצחונות ברציפות, אלופת היורוליג ספגה הפסד ראשון העונה מהקבוצה של דיוויד בלאט שהשלימה שבוע מוצלח מאוד ביורוליג אחרי שגברה במהלך השבוע על באיירן מינכן בחוץ. ריאל מדריד נאלצה להסתדר ללא ה-כוכב שלה סרחיו יול ואולימפיאקוס ניצלה את זה עד תום כדי להשיג ניצחון חמישי העונה ולשפר את מאזנה לחיובי עם 4:5. נייג'ל וויליאמס גוס הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ואסיליס ספאנוליס קלע 20, כולל 5 מ-6 לשלוש, יאניס סטרלניקס הוסיף 15 וניקולה מילוטינוב הוסיף 8 נקודות, 9 ריבאונדים ו-3 חסימות. אצל ריאל ג'ייסי קארול הוביל את הקלעים עם 16 נקודות (4 מ-7 לשלוש), פקונדו קמפאצו קלע 14 ומסר 13 אסיסטים, רודי פרננדס קלע 12. אדי טבארס קלע 7 והוסיף 10 ריבאונדים ו-4 חסימות.

קרונוסלב סימון שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
קרונוסלב סימון ואנאדולו אפס עם הצגה גדולה במחצית השנייה/GettyImages

דרושאפקה - אנאדולו אפס 93:88

הקבוצה של ארגין עתמאן עם ניצחון רביעי ברציפות ושביעי מאז תחילת העונה. לשם השוואה, בעונה שעברה אנאדולו אפס סיימה את העונה - כלומר 30 משחקים - עם שבעה ניצחונות בלבד. השנה היא הגיעה לכמות הזו כבר אחרי תשעה מחזורים. האורחת השיגה את הניצחון הרבה בזכות רבע שלישי אדיר של 14:32 כשהיא קולעת 25 נקודות בחמש הדקות הראשונות ומקבלת הצגת קליעה מרודריג בובואה. הצרפתי ירד למחצית ללא נקודות וב-20 הדקות האחרונות הפציץ 24 נקודות (6 מ-7 מהשלוש) כשהוא מוסיף 5 אסיסטים, טיבור פלייס קלע 12 כולל שתי שלשות, אדריאן מורמן קלע 9 וקלט 12 כדורים חוזרים. ואסילי מיציץ' רשם משחק מצוין עם 9 נקודות, 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. את המפסידה הוביל מייקל אריק עם 18 נקודות, זאניס פיינרס קלע 15.

ניהאד דג'דוביץ' שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ג'דוביץ' ובאיירן חזרו לנצח/GettyImages

גראן קנאריה - באיירן מינכן 89:72

אחרי שני הפסדים ברציפות הצליחה אלופת גרמניה לחזור לנצח ועשתה זה בצורה די נינוחה בזכות רבע אחרון טוב מאוד כשהיא משפרת את מאזנה ל-5:4 בעוד גראן קנאריה - שנאלצה להסתדר ללא קלווין האנה הפצוע - נותרה עם 6:2. באיירן מינכן חסרה את סטפן יוביץ' אז מאודו לו לקח פיקוד על ניהול המשחק ובלט עם 22 נקודות (9 מ-10 מהשדה) ו-5 אסיסטים, דרק וויליאמס תרם 20 נקודות (18 מתוכן במחצית הראשונה), פטרי קופונן קלע 11 והוסיף 5 אסיסטים בעוד ולדימיר לוצ'יץ' קלע 11 וקלט 5 כדורים חוזרים. דווין בוקר סיים עם דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-11 ריבאונדים. את גראן קנאריה הוביל אונדריי באלבין עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, מרכוס אריקסון קלע 15 ודי ג'יי סטרוברי הוסיף 11 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully