וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאדיו מאנה האריך את חוזהו עד 2023 בליברפול: "יום נהדר בשבילי"

החלוץ הסנגלי, שנרכש מסאות'המפטון ביוני 2016, חתם על חוזה חדש ונשמע נלהב: "זה המועדון הנכון בזמן הנכון ועם המאמן הנכון עבורי"

בשורות טובות לאוהדי ליברפול: חלוץ הקבוצה סאדיו מאנה חתם היום (חמישי) על הארכת חוזהו עד 2023. "אני מאושר מאוד להאריך את החוזה שלי בליברפול", אמר הסנגלי, "זה יום נהדר בשבילי ועכשיו אני כבר מחכה להמשיך עם הכול - לעזור לקבוצה, לעזור למועדון להשיג את החלומות שלנו, ובמיוחד לזכות בתארים. תמיד אמרתי שברגע שהייתה לי ההזדמנות להגיע לכאן לא חשבתי פעמיים. זה המועדון הנכון בזמן הנכון ועם המאמן הנכון. הגעתי הנה ומהרגע הראשון הייתי מאושר מאוד. קיבלתי את ההחלטה הכי טובה בקריירה שלי".

מאנה עבר לליברפול מסאות'המפטון ביוני 2016 ונבחר לשחקן העונה של האוהדים ושל השחקנים בקבוצה כבר בעונתו הראשונה, במהלכה כבש 13 שערים בפרמיירליג. בעונה שעברה כבש 10 שערים בליגה ועוד 10 בליגת האלופות והיה שותף משמעותי בעלייה של הקבוצה לגמר. העונה כבש מאנה כבר שישה שערים בליגה ובסך הכול יש לו 40 שערים ב-89 הופעות בליברפול בכל המסגרות. מאנה ייצג את סנגל בגביע העולם האחרון ברוסיה. ב-2017 הוא הגיע למקום השני בבחירות לשחקן השני באפריקה אחרי מוחמד סלאח. ב-2018 הוא נכלל ברשימת 30 המועמדים לזכייה בבלון ד'אור והוא בין חמשת המועמדים לתואר שחקן השנה באפריקה של BBC.

עוד בנושא:

דידייה דרוגבה הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 40
העיתונות האיטלקית תוקפת: רונאלדו חייב להיות בין המועמדים לתואר כדור הזהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully