וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע דייויס: צ'יליץ' ניצח את צונגה, קרואטיה עלתה ל-0:2

הקרואטי (7) גבר על הצרפתי (259) 3:6, 5:7, 4:6 ונבחרתו נמצאת מרחק ניצחון אחד מזכייה. צ'וריץ' ניצח את שארדי במשחק המוקדם

טניסאי קרואטי בורנה צ'וריץ'. רויטרס
הקרואטים ביתרון מבטיח. בורנה צ'וריץ'/רויטרס

גמר גביע דייויס יצא היום (שישי) לדרך בליל כשהאלופה המכהנת צרפת מארחת את סגנית האלופה מ-2016 קרואטיה. במשחק הראשון של ההתמודות בורנה צ'וריץ' (12) גבר על ז'רמי שארדי (40) 2:6, 5:7, 4:6 והעלה את קרואטיה ל-0:1, בשני מארין צ'יליץ' (7) ניצח את ג'ו ווילפריד צונגה (259) 3:6, 5:7, 4:6 וקבע 0:2. המשמעות? ניצחון מחר ב-15:00 שעון ישראל של איבן דודיג ומאטה פאביץ' בקרב הזוגות נגד ניקולא מאהו ופייר הוגו הרבר, יסדר לקרואטיה זכייה.

המארחת מגיעה אחרי שעברה השנה כבר את הולנד, איטליה וספרד. הדרך של קרואטיה כללה ניצחונות מול קנדה, קזחסטן וקאמבק גדול מול ארצות הברית. זה יהיה המפגש השלישי בין שתי הנבחרות: צרפת ניצחה 1:4 ב-2004 בעוד קרואטיה ניצחה 2:3 בחצי הגמר לפני שנתיים. צרפת מחפשת זכייה 11 בתואר ושנייה ברציפות בעוד הקרואטים רוצים תואר שני. הראשון שלהם היה ב-2005, אז כיכבו אצלם מריו אנצ'יץ' ואיבן ליוביצ'יץ'.

לוקא פוי, המדורג 32 בעולם, נכלל בסגל הצרפתי אבל לא שובץ למשחקים לפחות בינתיים בהחלטה מפתיע מאוד של הקפטן יאניק נואה שנאלץ להסתדר ללא גאל מונפיס ורישאר גאסקה. מי שיהיה המחבט מספר אחת של הצרפתים הוא ז'רמי שארדי (40 בעולם) כשג'ו ווילפריד צונגה (259) המנוסה והטוב שהחמיץ השנה חודשים רבים בשל פציעה. הקרואטים מעמידים נבחרת חזקה מאוד שכוללת את מארין צ'יליץ' (7) ובורנה צ'וריץ' (12) ביחידים. ההתמודדות נערכת באצטדיון הכדורגל בליל, שעבר הסבה לאצטדיון טניס ומגרש חימר ומאוכלס על ידי 26,429 צופים.

עוד בנושא:

כל מה שצריך לדעת על הפורמט החדש של גביע דייויס
סשה זברב באופוריה אחרי הזכייה בטורניר גמר הסבב

טניסאי קרואטי בורנה צ'וריץ'. רויטרס
התחלה נהדרת. בורנה צ'וריץ'/רויטרס

ז'רמי שארדי (צרפת, 40) - בורנה צ'וריץ' (קרואטיה, 12) 6:2, 7:5, 6:4

במפגש הרביעי בין שני הטניסאים האלה, הקרואטי השיג ניצחון שני ואיזן את מאזן הראש בראש בין השניים ל-2:2. צ'וריץ', שהגיע אחרי שנת שיא בקריירה במהלכה הצליח לעלות לגמר בטורניר המאסטרס בשנגחאי אחרי שניצח את רוג'ר פדרר, השיג שבירה כבר בהגשה הראשונה של שארדי. הוא שבר גם בשלישית, ולא התקשה יותר מדי בדרך ל-2:6 במערכה הראשונה. בשנייה שארדי נתן פייט: השניים הגיעו למצב של 5:5, צ'וריץ' הצליח להיות מרוכז יותר והשיג שבירה בדרך ל-5:7 אחרי קצת פחות משעה. במערכה השלישית נראה היה שלא משנה כמה שארדי ינסה, הוא לא יצליח להתקרב לצ'וריץ', שנזקק לטיפול רפואי ממושך שלא הפריע לו יותר מדי בדרך ל-4:6 שהעלה את הקרואטים ל-0:1.

עוד באותו נושא

היה שלום גביע דייויס: המספרים מההיסטוריה של הטורניר לפני השינוי

לכתבה המלאה
טניסאי קרואטי מארין צ'יליץ'. רויטרס
הקרואטים במרחק ניצחון אחד. מארין צ'יליץ'/רויטרס

ג'ו ווילפריד צונגה (צרפת, 259) - מארין צ'יליץ' (קרואטיה, 7) 6:3, 7:5, 6:4

הקרואטי הגיע כפייבוריט, והראה לכולם למה: הוא לא התקשה במערכה הראשונה בדרך ל-3:6, בשנייה הצרפתי נתן לו פייט אבל צ'יליץ' העלה רמה בדרך ל-5:7 וגם בשלישי הוא הזיע אבל השיג את ה-4:6, שהעלה את הקרואטים ל-0:2 וכעת הם במרחק ניצחון אחד בלבד מזכייה בגביע דייויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully