וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה זברב: "אני לא יכול לתאר את ההרגשה, אני כל כך מאושר"

הגרמני בן ה-21 חגג את הזכייה בטורניר גמר הסבב והתייחס לתקרית בחצי הגמר: "זה היה לי קשה מאוד". דג'וקוביץ': "מאוכזב מהצורה בה שיחקתי"

דייויד בקהאם ובנו רומיאו הגיעו לברך את האלוף

סשה זברב זכה אתמול (ראשון) בתואר הגדול ביותר בקריירה שלו עד כה. הגרמני בן ה-21 ניצח 4:6, 3:6 את נובאק דג'וקוביץ' וזכה בטורניר גמר סבב ה-ATP בלונדון. זברב לקח איתו כ-2.5 מיליון דולר.

המספרים:

* בגיל 21 ושישה חודשים, זברב הפך לאלוף הצעיר ביותר בטורניר מאז נובאק דג'וקוביץ' ב-2008.

* זברב הוא הגרמני הראשון שזוכה בטורניר גמר הסבב/מאסטרס מאז בוריס בקר ב-1995.

* זברב הפך לגרמני השלישי בהיסטוריה שזוכה בטורניר גמר הסבב/מאסטרס אחרי בקר (1988, 1992 ו-1995) ומיכאל שטיך (1993).

* זברב הפך לטניסאי הרביעי אי פעם שמנצח את רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר ובגמר של אותו טורניר. קדמו לו אנדי מארי (המשחקים האולימפיים ב-2012), רפאל נדאל (רולאן גארוס 2007 ו-2008 והמבורג 2008) ודויד נלנבדיאן (מדריד 2007).

* דג'וקוביץ' לא נשבר אפילו פעם אחת לאורך כל הטורניר. בגמר מול זברב הוא נשבר ארבע פעמים.

* הסרבי הגיע למשחק אחרי 14 ניצחונות ברציפות מול יריבים מהטופ 10, כולל נגד זברב בשלב הבתים של הטורניר.

* דג'וקוביץ' פספס הזדמנות להפוך לטניסאי המבוגר ביותר שזוכה בטורניר גמר הסבב בגיל 31 וחמישה חודשים.

* דג'וקוביץ' החמיץ אפשרות לזכות בטורניר בפעם השישית ובכך להשתוות אל השיאן רוג'ר פדרר.

עוד בנושא:

סשה זברב ניצח 4:6, 3:6 את נובאק דג'וקוביץ' וזכה בטורניר גמר הסבב
אגניישקה רדוואנסקה הודיעה על פרישה מטניס בגיל 29
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם
לפני רולאן גארוס השנה נכתב כאן: הגיע הזמן של זברב לעשות שדרוג

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
הזוכה המאושר. זברב/רויטרס

זברב הנרגש, שעדיין לא עבר את רבע הגמר בטורניר גרנד סלאם (הגיע לשלב הזה פעם אחת, ברולאן גארוס השנה), אמר בסיום: "זה התואר הגדול ביותר שזכיתי בו בקריירה שלי עד כה, אני מקווה שזו רק ההתחלה. אני לא יכול לתאר את התחושה כרגע, אני פשוט כל כך מאושר. אני עדיין צעיר ורוצה לשפר עוד דברים. זה משמעותי לי מאוד ואני מאושר מהצורה בה השנה נגמרה.

"השחקנים המבוגרים יותר עדיין זוכים ברוב הטורנירים ובתארים הגדולים. הצלחתי לזכות בתואר גדול עכשיו ואני מקווה שעוד שחקנים צעירים יוכלו להיכנס לטופ 10 בשנה הבאה ויצליחו להתקדם. הרגשתי שאני צריך לשחק את הטניס הכי טוב שלי כי אין דרך אחרת לנצח את דג'וקוביץ' עכשיו. ידעתי שאני צריך להיות אגרסיבי מאוד, אבל גם סבלני ואני שמח שזה עבד. למדתי מהמשחק בינינו בשלב הבתים, שם שיחקתי טוב במערכה הראשונה ונעלמתי בשנייה. אני שמח שזה השתנה הפעם ושהגביע לצידי כאן".

על התקרית עם קריאות הבוז שספג בחצי הגמר אחרי הניצחון מול פדרר, אמר הגרמני הצעיר: "היה רגע רגשי מאוד עבורי. הייתי אמור להיות האדם הכי מאושר בעולם אחרי שניצחתי כאן את רוג'ר אתמול, אבל היה לי קשה מאוד כי לא הרגשתי שעשיתי משהו פסול. הרגשתי שעשיתי דבר נכון. אנחנו השחקנים לוקחים את זה באופן אישי. כל אלה שקראו בוז הם אוהדים של רוג'ר ומגיע לו שיהיו לו הכי הרבה אוהדים. רוג'ר פשוט אמר לי להגיע לכאן היום וליהנות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
דג'וקוביץ' ופרס הניחומים/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' אמר בנאום שלו על המגרש: "שיחקת היום הרבה יותר טוב מאשר בשלב הבתים, סשה. זה מגיע לך. אתה עדיין די צעיר, אבל כבר יש לך קריירה מדהימה ואני מאחל לך את כל הטוב לקראת העתיד. אני מקווה שאמשיך לשחק עוד הרבה שנים ואראה אתכם כאן גם בשנים הקרובות". הסרבי החמיא ליריב שלו כשאמר: "אני שמח מאוד בשבילו, אנחנו מכירים טוב מאוד אחד את השני ויש לנו מערכת יחסים נחמדה מאוד. כולנו יודעים שהוא יכול לזכות בתארי גרנד סלאם. הוא יהיה פייבוריט בכל טורניר שהוא יגיע אליו".

דג'וקוביץ' המשיך והשווה בין הקריירה שלו לזו של זברב כשאמר: "יש הרבה דימיון. אני מקווה שהוא יוכל להצליח יותר ממני. אני באמת מאחל לו את זה. הוא נראה כמו מישהו מחויב מאוד. הוא בחור נחמד מאוד, אחד שמסתדר טוב עם כולם". על עצמו אמר נולה: "ברור שאף פעם לא כיף להפסיד, במיוחד בגמר של טורניר כל כך גדול וחשוב. אני מאוכזב מאיך ששיחקתי".

הבקהאמים הגיעו לברך את האלוף

זברב מאושר

זברב חוגג עם הצוות והמשפחה

המבורג מברכת את זברב שנולד וגדל בעיר

נבחרת הכדורגל הגרמנית בירכה את הזוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully