וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ציפיטי: כך הפך פיטי מרטינס מהשחקן הכי מושמץ לאליל של ריבר פלייט

24.11.2018 / 10:00

בתחילת 2017 האוהדים עוד היו נגדו ואחד מהם אפילו הצית לו את הרכב, אבל מאז הוא הפך לסיוט הקבוע של בוקה ג'וניורס ולכוכב הגדול של ריבר פלייט. עכשיו, כנראה בסופרקלאסיקו האחרון שלו, פיטי מרטינס יכול להגיע לפסגה בה אף אחד ממספרי 10 האגדיים של ריבר לא היה מעולם

עריכת וידאו: מתן חדד

זו לא הייתה תאונה. ב-14 בפברואר 2017 דווח כי רכב האאודי A3 של גונסאלו "פיטי" מרטינס, קשרה של ריבר פלייט, עלה באש בפתח ביתו. מיד גם פורסם התיעוד ממצלמת הרחוב. אדם התחבא מאחורי פח, חצה את הכביש והתעסק עם הרכב. ההתעסקות הזו כללה הנחת בקבוק מולוטוב שהובילה לפיצוץ מהיר. מרטינס הכחיש ידיעות כי מישהו מהבראבס (האולטראס) של ריבר איים עליו, אבל בעקבות העוינות שגילו כלפיו האוהדים הקיצוניים גם במהלך המשחקים, החשד העיקרי הופנה אליהם. "בדרך כלל אני מכניס את האוטו פנימה, אבל הפעם הוא היה ברחוב כי רציתי לצאת לבית המרחקת לקנות דברים לבת שלי", תיאר השחקן את האירוע. "פתאום שמעתי את הפיצוץ ואחת השכנות אמרה שהרכב שלי עולה באש. זה היה הלם, אבל צריך להתמודד".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
50 אלף איש באימון המסכם: צפו באוהדי בוקה בטירוף לקראת הגומלין
ריבר - בוקה: המשטרה בכוננות, אוהדים מוכרים את כל הונם כדי לרכוש כרטיס
פיטי מרטינס הצטיין במשחק הראשון, בוקה וריבר סיימו ב-2:2
הרכש הראשון של סנטיאגו סולארי? "אקסקיאל פלאסיוס מריבר סיכם בריאל מדריד"

והוא התמודד נהדר.

בחודש שעבר, אחרי שכבש בקור רוח את הפנדל הדרמטי בדקה ה-95 מול גרמיו והכריע את חצי גמר גביע ליברטדורס בתום מהומה גדולה בחסות ה-VAR בברזיל, המהפך הושלם. לא רק המהפך של ריבר במשחק, אלא גם זה של פיטי. מי שהיה השחקן הכי מושמץ ביציעים, הפך לאחד האהובים. האוהדים שרו לו כהרגלם "פיטי מרטינס, כמה הוא משוגע", כאילו ביקשו סליחה על כך שמיררו לו את החיים, והפעם, לאחר העלייה לגמר, הוא כבר בכה ושר יחד איתם. פחות משנתיים אחרי שהציתו לו את הרכב, פיטי מרטינס בן ה-25 הוא האיש שמצית לאוהדי ריבר פלייט את הדמיון.

עוד באותו נושא

מסירים את הכפפות: מאזן הפנדלים של השוערים בגמר הליברטדורס

לכתבה המלאה
גונסאלו מרטינס שחקן ריבר פלייט חוגג. רויטרס
מהפך אישי נדיר. פיטי מרטינס חוגג בבומבונרה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully