וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-95, בחסות ה-VAR: ריבר פלייט עלתה לגמר הליברטדורס

הארגנטינאים פיגרו 2:0 בסיכום המשחקים, אבל צימקו (82) עם שער ספק ביד וקיבלו פנדל הזוי בזכות ה-VAR כדי לקבוע 1:2 ו-2:2 בסיכום ועלו בזכות שערי חוץ. בוקה תפגוש אותם בגמר?

ריבר פלייט. רויטרס
איזו דרמה. שחקני ריבר חוגגים/רויטרס

מי מכם שאוהד את ריבר פלייט מארגנטינה קם הבוקר ושפשף את עיניו כלא מאמין: האימפרייה מארגנטינה עלתה הלילה (בין שלישי לרביעי) לגמר גביע הליברטדורס אחרי דרמה ענקית ו-1:2 בחוץ על גרמיו האלופה המכהנת על אדמת פורטו אלגרה שבברזיל. אחרי שהפסידה 1:0 במומונטאל, ריבר ספגה מרגלי לאו גומס בדקה ה-36 והיתה חייבת שני שערים כדי להעפיל לגמר. בדקה ה-82 סנטוס בורה הפיח תקוות כשספק נגח ספק דחק בידו את השוויון בבעיטה חופשית מקרוב. אבל הדרמה הענקית באמת הגיעה בדקה ה-84. איגנסיו סקוקו בעט כדור מתוך הרחבה שספק פגע בידו של מגן גרמיו. סקוקו עצמו רק ביקש קרן, אבל אנדראס אקוניה השופט האורוגוואי קיבל איתות מאנשי מערכת ה-VAR ואחרי צפייה חוזרת במהלך החליט לשרוק על פנדל בגלל נגיעת יד ברחבה בדקה ה-88.

פיטי מרטינס ריבר פלייט. רויטרס
שלח את ריבר לגמר. פיטי גונסלס/רויטרס

השריקה הזו גרמה למהומה ורק בדקה ה-95 פיטי מרטינס ניגש לבעוט ושלח את ריבר לגמר במשחק שבו השופט העניק תוספת של לא פחות מ-14 דקות. הלילה ייערך חצי הגמר השני שעשוי לספק לנו קלאסיקו ראשון אי פעם בגמר המפעל היוקרתי כשפלמייראס תארח את בוקה ג'וניורס אחרי הפסד 2:0 בבואנוס איירס.

דרמה התרחשה גם ביציע שם מרסלו גז'ארדו המאמן המורחק של ריבר פלייט צולם כשהוא מעביר הוראות לעוזרו בהוקי טוקי והוא צפוי להיות מורחק מהגמר בשל כך. אגב, לעוזרו של גז'ארדו היתה גרסה אחרת והוא טען שהמאמן בכלל דיבר עם המשפחה שלו. בגרמיו השתוללו אחרי ההפסד השנוי במחלוקת הזה ורנאטו מגרמיו אמר בסיום: "גרמיו לא העפילה בגלל ה-VAR. גרמיו נשדדה והודחה בגלל האיש שמריץ את מערכת ה-VAR".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צוות השיפוט מוקף שוטרים שמגנים עליהם מפני שחקני גרמיו הזועמים

בגרמיו השוו את שופט ה-VAR לסטיבי וונדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully