וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל פנה לאמנון סטרשנוב: "הגיע הזמן שתעקור מהשורש את אי השוויוניות"

22.11.2018 / 9:31

הבעלים של מכבי נתניה שלח מכתב חריף לנשיא בית הדין העליון בעקבות ההרחקה של כחלון מ-3 משחקים לעומת העונש הקל שהושת על חביב חביבו: "אתה רואה את אי הצדק שחוזר על עצמו שוב ושוב בחוסר שוויון מוחלט"

אייל סגל בעלי מכבי נתניה. קובי אליהו
זועק לשוויוניות. אייל סגל/קובי אליהו

בעלי מכבי נתניה אייל סגל שלח הבוקר (חמישי) מכתב לשופט בדימוס אמנון סטרשנוב, נשיא ביה"ד העליון בבקשה להפסיק את אי השוויוניות בענישה בבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל. המכתב של סגל מגיע לאחר העונש הקל באופן יחסי שספג חביב חביבו ממכבי פתח תקוה אל מול ההרחקה משלושה משחקים שהושתה על ויקי כחלון בגין עבירה דומה באותו המשחק בין מכבי נתניה למכבי פתח תקוה.

סגל כתב במכתבו: "כבודו במהלך עיסוקך כתובע צבאי ושופט בבתי דין צבאיים, כפרקליט הצבאי הראשי ובעיקר כשופט בבית הדין המחוזי בתל אביב היית שותף פעיל בגזירת דינם של לא מעט נאשמים. אני משוכנע שלאורך כל הקריירה המאוד מגוונת שלך, מעולם לא היית שותף להטיית דין ואף לא ברמז. בשנתיים האחרונות כשאתה הסמכות המשפטית הבכירה בהתאחדות לכדורגל, אתה לא חש לעיתים אי נוחות כשאתה מתיישב על מושבך כנשיא בית הדין ורואה את אי הצדק שחוזר על עצמו פעם אחרי פעם אחרי פעם בחוסר שיוויון מוחלט, שמונע ממניעים שמעולם לא היו ברורים לאוהד כדורגל כמוני".

עוד בנושא:

אייל סגל פנה לאוהדי מכבי נתניה: "זה הזמן שלכם להיות בעלי המאה"
זבידאת יחליף את כחלון, חשש שבצ'יראי יפצע בנבחרת

אמנון סטרשנוב נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
הכתובת לביקורת של סגל. אמנון סטרשנוב/ברני ארדוב

"וכדי שלא תזדקק להתעמקות יתר, ניתן לבחון את החלטות השבוע האחרון של אותו בית דין, שבאחת מציין שאין להחמיר עם ויקי כחלון ומרחיק אותו משלושה משחקים בפועל ובשנייה, מציין נחרצות את העבירה החמורה של חביב חביבו ומרחיק אותו למשחק אחד בפועל.
שתי העבירות בוצעו באותו משחק ומול עיניו של אותו שופט וצולמו באותן מצלמות ע"י אותם צלמים ובגינם הגישו תובעי ההתאחדות תביעות אצל אותם דיינים".

"כאזרח לאזרח, כאוהד לאוהד ובעיקר כשואף לצדק כתפיסת עולם, אתה יודע היטב שאסור לכולנו לתת ללזות שפתיים להפוך לתחושה היום יומית של אוהדי הכדורגל בישראל, הגיע הזמן שאתה כראש מערכת תעשה מעשה ותעקור מהשורש את האי שיוויוניות בבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully