וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: זבידאת יחליף את כחלון, חשש שבצ'יראי יפצע בנבחרת

15.11.2018 / 8:09

המגן הימני שהגיע מסכנין יצטרך להסיר חלודה, המונטנגרי רק החלים וכבר המריא לליגת האומות. לסגל מסמן את גביע המדינה

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. דני מרון
הגביע סומן כמטרה. דראפיץ'/דני מרון

אחרי החלטת בית הדין אתמול (רביעי) להשית על המגן הימני ויקי כחלון עונש של הרחקה משלושה משחקים בעקבות הכרטיס האדום שספג בשבת האחרונה, יכינו במכבי נתניה את מוחמד זבידאת לתפקיד.

זבידאת שהגיע מבני סכנין בקיץ, לא זכה לדקת משחק בליגה וברוב המשחקים כלל לא התלבש. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יצטרכו כעת לדאוג למחליף לכחלון וזבידאת צפוי לקבל דקות במשחקים הקרובים ויהיה חייב להסיר מעצמו הרבה חלודה שהצטברה.

בתוך כך בנתניה מקווים שהחלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי יעבור בשלום את ההשתתפות שלו במשחקים של נבחרתו. כזכור, בצ'יראי נפצע בשריר הירך האחורית וטרם חזר לשחק במדי הקבוצה. השבוע הוא החלים ולכן יצטרף לנבחרת מונטנגרו שתשחק נגד סרביה ורומניה בליגת האומות. בנתניה חוששים שהוא עלול להתאמץ ושוב להיפצע באותו המקום. הקשר אביב אברהם בשלבים סופיים של הפציעה שלו והוא ישוב לשחק אחרי הפגרה.

דראפיץ' שוחח עם הבעלים אייל סגל ושמע ממנו כי הוא מאוד רוצה לזכות בגביע המדינה וכי הוא מצפה להרכבים חזקים במשחקים במפעל, גם נגד יריבות מליגות נמוכות יותר. סגל גם הבהיר למאמן שהוא מוכן לבצע שינויים בחלון ההעברות של חודש ינואר ולצרף או להחליף שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully