וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל פנה לאוהדי מכבי נתניה: "זה הזמן שלכם להיות בעלי המאה"

19.11.2018 / 8:39

הבעלים קרא לגיוס אוהדים לרכישת מניות בבעלות על המועדון: "הצטרפות משמעותית של אוהדים לגרעין השליטה תאפשר לציבור רחב להיות שותף פעיל בקבלת ההחלטות"

אוהדי מכבי נתניה. דני מרון
מדיבורים למעשים? אוהדי מכבי נתניה/דני מרון

אייל סגל, הבעלים של מכבי נתניה, פנה הבוקר (שני) לאוהדי הקבוצה בבקשה לשלבם בבעלות על המועדון. "המועדון שייך לאוהדים", כתב סגל בפוסט. "מאז עזיבת דניאל יאמר, עולה מעת לעת הרעיון לרכישת המועדון או חלקים ממנו על ידי האוהדים. בימים פחות טובים, וכאלו היו, התייחסנו לאפשרות זו כמוצא אחרון. בסיום עונת 15/16 האופציה היתה קרובה למימוש, ורק לוח הזמנים הצפוף שקבע בית המשפט, גרם לי להשלים את מהלך הבעלות על הקבוצה מתוך כוונה שהאוהדים יסיימו את ההתארגנות ויכנסו לנעליי".

"התקופה הנוכחית מסמנת את סיום שלב ההתארגנות האדמינסטרטיבית והמקצועית אותו התחלנו לפני שנתיים וחצי, והקבוצה התייצבה חזרה בקדמת הבמה. זה הזמן הנכון לנו האוהדים לעבור מדיבורים למעשים, ולהפוך להיות בעלי המאה ובעיקר הדעה. מכיוון ששרשרת נמדדת בחולייתה החלשה, המהלך יקום ויפול בגיוס האוהדים למהלך. מדובר בגיוס של מינימום 1000 אוהדים, שכל אחד מהם ירכוש מניה במחיר סביר וזהה. רכישת המניה תהפוך את הרוכש לבעל זכויות שוות בהצבעה שתקבע את נציגיו בדירקטוריון. דירקטוריון במהותו קובע דרקטיבה והביצוע בפועל נעשה ע"י המנכ"ל והצוות המקצועי".

אייל סגל בעלי מכבי נתניה. ברני ארדוב
המהלך מתבשל במוחי מיום הפיכתי למבוגר האחראי. אייל סגל/ברני ארדוב

"יש לי לא מעט רעיונות שקשורים למהלך, אך חשוב מעל הכל שהובלת המהלך, תתחיל ותסתיים באוהדים, ולכן את המחשבות שלי אשמור לשלבים מתקדמים יותר. אשמח להפגש כבר בימים הקרובים עם אלו שפעלו לקידום הנושא בעבר ואחרים שירצו לקדמו בעתיד. למניעת לזות שפתיים ו'פייק ניוז' שמאוד מאפיין את עולמנו, חשוב להבהיר כבר עכשיו שהמהלך לא נועד, לשפר את חשבון הבנק שלי ולהחזיר לכיסי השקעות שכבר נעשו. את שעשיתי בשנים שקדמו להתייצבותי בקדמת הבמה, ושאני עושה ביתר שאת בשנתיים וחצי האחרונות, אמשיך לעשות בכל כובע שאחבוש הן כאוהד והן כבעלים. ובמילים אחרות, המהלך לא נועד לגייס כסף פנימה (בגלל מחסור בקופת המועדון) ולא נועד להוציא כסף החוצה (לשפר את המפלס האישי), לו זה היה הרעיון, יש דרכים קלות וטובות יותר. המהלך יצא לדרך, אך ורק כדי לאפשר לבעלים האמתיים של המועדון, האוהדים! לממש את בעלותם לשליטה אמתית על התנהלות המועדון!"

"הצטרפות משמעותית של אוהדים לגרעין השליטה תאפשר לציבור רחב להיות שותף פעיל בקבלת ההחלטות שמעסיקות אוהדים ביום-יום, תעודד אוהדים לגייס ספונסרים חדשים ותורמים משמעותיים, מפרסמים ובעלי חסויות ובעיקר תביא להגדלת מספר רוכשי המנויים והכרטיסים מקרב המעגלים הרחבים של אוהדי הקבוצה. לסיום, ובנימה אישית, המהלך מתבשל במוחי מיום הפיכתי למבוגר האחראי. הוא לא נועד להכניס שותף או שותפים עיסקיים לגרעין השליטה. זו הזדמנות פז לך, לי ולכלל האוהדות והאוהדים להיות שותפים פעילים במהלך היסטורי שימקם את מכבי נתניה בקדמת הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully