וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: עירוני נס ציונה הביסה את פרדוביצה 84:104 והעפילה לשלב השני

הכתומים המשיכו את הכושר הטוב מהמשחק מול באר שבע, השיגו ניצחון רביעי במפעל וישחקו בשלב הבא. ג'ראלד לי בלט עם 17 נק' ו-13 רב'

עירוני נס ציונה העפילה הערב (רביעי) לשלב השני ביורופקאפ אחרי שהביסה את פרדוביצה 84:104. החבורה של נדב זילברשטיין פספסה כבר בשבוע שעבר הזדמנות לעבור שלב עם הפסד לדן בוש ההולנדי, אבל מול היריבה הצ'כית שלא רשמה אף לא ניצחון אחד עד כה במפעל, היא כבר לא התבלבלה. הכתומים שמו סוף לרצף הפסדים מוקדם יותר השבוע עם ניצחון בתוצאה דומה מול הפועל באר שבע 84:105.

המשחק נפתח בצורה מאוזנת יחסית ובתום הרבע הראשון הלוח הראה 22:25 לנס ציונה. הצ'כים בתחילת הרבע השני עוד עשו קולות של יריבה ראויה ואף לקחו לרגע את היתרון, אך מהר מאוד הכתומים התעשתו, לקחו את ההובלה ומאז לא הסתכלו לאחור, כשכבר במחצית הפער היה דו ספרתי, 36:48. ג'ראלד לי בלט עם דאבל-דאבל נאה של 17 נקודות ו-13 ריבאונדים, גם עודד ברנדווין סיפק דקות טובות וסיים עם 17 נקודות ו-8 אסיסטים.

קלעו לנס ציונה: ג'ראלד לי 17 נקודות ו-13 ריבאונדים, עודד ברנדווין 17 ו-8 אסיסטים, דקוואן קוק 17, יניס סולומון 11, אלישי כדיר 10, רביב פיטשון 8 ו-10 ריבאונדים, טל דן 8, כריס דואו וגולן גוט 6 כ"א, גארי בראון 4.

עוד בנושא
עוד חיזוק מה-NBA: טים קווטרמן סיכם בעירוני נהריה
בראשון לציון מאבדים סבלנות: מרקיז רייט צפוי לעזוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully