וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חיזוק מה-NBA: טים קווטרמן סיכם בעירוני נהריה

20.11.2018 / 8:17

הגארד האמריקאי (24, 1.98), ששיחק 19 משחקים בפורטלנד וביוסטון, יחליף אצל הקבוצה של מיקי גורקה את ג'סטין אדוארדס המאכזב. במהלך העונה שעברה שוחרר מהרוקטס כדי לפנות מקום לכריס פול

one

אחרי שלושה הפסדים רצופים, ששלחו אותה צמוד לתחתית הטבלה בליגת העל, עירוני נהריה מבצעת שינוי ראשון בסגל. לוואלה! ספורט נודע כי הגארד האמריקאי טים קווטרמן, ששיחק בשנתיים האחרונות ב-NBA, מצטרף לקבוצה במקומו של ג'סטין אדוארדס שכבר קיבל הודעה בשבוע שעבר לחפש קבוצה אחרת. קווטרמן סיכם את תנאיו בנהריה וצפוי לנחות בימים הקרובים בארץ, ולהיות בסגל למשחק נגד הפועל אילת בשבת.

קווטרמן (24, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה סטייט הגדולה כשבעונתו השלישית במדיה רשם 11.2 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק, מה שגרם לו לוותר על עונתו האחרונה ולהרשם לדראפט. קווטרמן לא נבחר, אך קיבל חוזה במדי פורטלנד בקיץ 2016, ונשאר בסגל הקבוצה לאורך כל העונה, כשהוא נשלח מספר פעמים לליגת הפיתוח. משחקו הטוב ביותר היה במשחק הסיום של העונה הסדירה, כשקלע 10 נקודות. ב-16 משחקים ב-NBA במדי הבלייזרס רשם 1.9 נקודות למשחק.

טים קווטרמן. AP
טים קווטרמן/AP

בתחילת העונה שעברה נשלח בטרייד ליוסטון, אך שוחרר לפני תחילת העונה כדי לפנות מקום לכריס פול. בינואר 2018 חתם בגי'אנגסו הסינית, אך בשל בעיות ויזה לא שיחק במדי הקבוצה. בסופו של דבר שיחק בקבוצת הבת של לוס אנג'לס קליפרס ורשם 8.9 נקודות למשחק. במרץ חתם על חוזה לשנתיים ביוסטון, אך שוחרר אחרי שלושה משחקים בלבד כשהוא רושם 1.3 נקודות למשחק.

בינואר 2018 נעצר הגארד באשמת תקיפת שוטר. לאחר ששוטרים במיסיסיפי סימנו לו לעצור בעקבות נסיעה במהירות מופרזת, הוא ניסה להמלט, ולבסוף ביצע תאונה עם רכב משטרתי. קווטרמן ואחד השוטרים נפצעו במהלך התקרית.

אדוארדס, שיעזוב את נהריה, רשם 8 נקודות למשחק בשבעה משחקים ו-3.1 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully