וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי מכבי תל אביב לא הועלו על המטוס באיסטנבול, אימון הערב בוטל

21.11.2018 / 17:15

הצהובים קיבלו הודעה כי לא יוכלו לעלות לטיסה וימריאו בערב. הם גם ערכו את אסיפת הוידאו בשדה. ספרופולוס: "זה יכול לקרות"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם היו"ר שמעון מזרחי. אתר רשמי
תקועים בשדה התעופה. שמעון מזרחי עם יאניס ספרופולוס/אתר רשמי

אחרי ההפסד הכואב אמש (שלישי) לאפס אנדולו באיסטנבול, חיכה לאנשי מכבי תל אביב כאב ראש נוסף היום. הצהובים היו אמורים להמריא בשעה 13:15 לישראל, ומשם להמשיך לאימון ביד אליהו לקראת המשחק מחר נגד פנרבחצ'ה/אולקר, אלא שברגע האחרון התוכניות השתבשו, והם ימריאו רק בשעה 18:15, אימון הערב שלהם בוטל והם אפילו ערכו את אסיפת הוידאו שלהם בשדה.

יאניס ספרופולוס אמר: "ההמתנה כאן לא צפויה, אבל בחיים כמו שלנו, שאנחנו טסים כל כך הרבה, זה יכול לקרות. אנחנו מנסים לנצל את הסיטואציה ולכן אירגנו תדרוך וידאו כאן בשדה התעופה. לצערי לא יהיה לנו זמן לתרגל כי נגיע מאוחר לתל אביב. ננתח את הטעויות שלנו מההפסד אתמול ואני מקווה שנשחק טוב יותר במשחק הבא. אנחנו רוצים להשתפר מיום ליום, מאימון לאימון וממשחק למשחק. אני מאוד מתרגש למשחק הראשון שלי מול הקהל של מכבי תל אביב. אני יודע שהם יבואו לתמוך בנו, אנחנו זקוקים להם. אנחנו מאמינים בעצמנו, ואם הם יאמינו בנו גם אנחנו נצליח. אם נמשיך לעבוד קשה, אנחנו נראה שיפור בקרוב".

ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "זה היה יום ארוך, אנחנו מנסים לנצל את הזמן שלנו עם תרגולי הוידאו ומנסים ללמוד מהטעויות של המשחק אתמול לקראת המשחק נגד פנרבחצ'ה".

עוד בנושא

הקרב על ניקולה וויצ'יץ' כבר החל: דני פדרמן יתעקש להשאירו?
עוד מאמן התחלף, ומכבי תל אביב נותרה אותה מכבי תל אביב

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. GettyImages
קבוצתו תתאמן הערב ביד אליהו. ז'ליקו אוברדוביץ'/GettyImages

לטענת מכבי, הקבוצה הגיעה לשדה כשעתיים לפני הטיסה והתמקמה בטרקלין פרטי לאחר שהעבירו את הדרכונים שלהם, שם היא אמורה לשהות עד הטיסה גם מטעמי ביטחון. כחצי שעה לפני הטיסה הורדו השחקנים ואנשי הקבוצה אל אוטובוס שאמור לקחת אותם למטוס, אלא שבתוך האוטובוס קיבלו הודעה כי המטוס כבר נסגר ועומד להמריא ואין להם מקום על הטיסה. לטענת הצהובים מדובר בתקלה של חברת "טורקיש איירליינס", שבה היו אמורים לטוס, והחברה מצאה לקבוצה מקום על הטיסה כחמש שעות לאחר מכן, כשהם נאלצים להעביר את הזמן בטרקלין עד אז. תגובת "טורקיש איירליינס" תובא כשתתקבל.

מי שבינתיים כן עלתה על הטיסה לישראל, היא פנרבחצ'ה/אולקר, שתתאמן הערב ביד אליהו. הטורקים מגיעים למשחק בעיצומה של תקופה מצוינת כשהיא במקום השלישי ביורוליג, עם שבעה ניצחונות והפסד אחד לאנדולו. מי שעדיין לא נכנס לעניינים בקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' הוא הגארד אריק גרין, שהגיע במקומו של טיילר אניס ששבר את רגלו. גרין רושם רק 1.3 נקודות למשחק בשלושה משחקים עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully