וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקליש וסקוטלנד עונים למבקרים: "אחרי ההפסד בחיפה קיבלתי סטירה"

המאמן חגג את ההעפלה, הודה ש"אחרי ההפסד בישראל הייתי מדוכא", הילל את ג'יימס פורסט ושיבח את ההצלחה של מקגרגור

מאמן נבחרת סקוטלנד, אלכס מקליש. רויטרס
צוחק מי שצוחק אחרון. מקליש/רויטרס

שמחה וצהלה בסקוטלנד בעקבות ההעפלה לפלייאוף היורו אחרי הניצחון 2:3 אמש (שלישי) על ישראל. הניצחון היה בעיקר חבל הצלה לאלכס מקליש, שמעמדו כמאמן הנבחרת הלך ונשחק עד הניצחון אמש. "נתנו היום תשובה להרבה מאוד אנשים שפקפקו בנו", אמר עם חיוך גדול בסיום. "כבר מחקו אותנו יותר מפעם אחת, אבל עמדנו בכל הקשיים והתגברנו עליהם. זו עדות אופי מדהימה, לעשות דבר כזה. נהדר לראות שיש אור בקצה המנהרה".

מקליש היה זה שספג את מרבית הביקורות אחרי ההפסד לישראל בחודש שעבר, וגם הוא הודה בסיום ש"אחרי המשחק בישראל קיבלתי חתיכת סטירה, והאמת שהייתי במצברוח ירוד למדי במשך 24 שעות. אבל אחרי זה קמתי, חזרתי לעבודה ואני שמח שזה עבד. אני תמיד מוכן לקבל ביקורת, כי בסופו של דבר זה מה שישפר אותי. לפעמים הביקורת קצת אכזרית, אבל אני מוכן לחיות עם זה".

כמובן שגיבור הניצחון של סקוטלנד היה ג'יימס פורסט. אחרי שכבש צמד בניצחון הגדול על אלבניה בסוף השבוע, חלוץ סלטיק כיכב עם שלושער נהדר והעלה את מאזנו ב-11 המשחקים האחרונים - בנבחרת או בקבוצה - ל-12 כיבושים. "ג'יימס נמצא בכושר פנומנלי. הסיומת שלו ליד השער פשוט נפלאה. הוא נכס אדיר", אמר מקליש.

הגיבור השני של סקוטלנד היה אלן מקגרגור, שהציל את סקוטלנד במו ידיו עם הדיפה מהנגיחה של תומר חמד סמוך לסיום. "אתה תמיד רוצה שוער כמו אלן לצידך. זאת הייתה הצלה אדירה אבל זה לא מפתיע, כי הוא עושה את זה במשך שנים בריינג'רס".

עוד בנושא

ישראל הפסידה לסקוטלנד 3:2 בליגת האומות וסיימה במקום השני
ייני: "נתנו הכל, אבל אם זה מה שהשגנו, זה מה שאנחנו שווים, לא?"
רגע, תהיה הזדמנות נוספת: ישראל עוד יכולה להגיע לפלייאוף והתקדמה דרג
הרצוג על הפספוס: "זה יישב לי בראש הרבה זמן, יכול היה להיות סיום מושלם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully