וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד קאבלירס הודיעה: ג'יי. אר סמית' לא חלק מהקבוצה יותר

הגארד הסורר יעבוד עם הקבוצה במטרה למצוא טרייד. מוקדם יותר היום האשים את הקאבס בטנקינג: "המטרה היא להפסיד משחקים"

ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מי ייקח את החוזה שלו? סמית'/GettyImages

לקליבלנד קאבלירס נמאס מג'יי אר סמית'. הקבוצה מאוהיו הודיעה הערב שהגארד לא לא יתלבש יותר למשחקים עד שיושג טרייד להעברתו לקבוצה אחרת. סמית' למעשה לא יהיה יותר חלק מהקבוצה והוא יתאמן לבדו.

מוקדם יותר היום פורסמו ציטוטים של סמית', שהאשים את הקבוצה שלו בטנקינג: "אני לא חושב שהמטרה שלנו היא לנצח. המטרה היא לא לצאת לפרקט ולהשיג כמה שיותר ניצחונות. אני חושב שהמטרה היא להפסיד ולהרוויח בחירות גבוהות בדראפט, לדעתי זו הייתה התכנית מלכתחילה".

הגארד בן ה-33 הצטרף לקאבס מניו יורק ניקס בינואר 2015, אחרי טרייד שכלל שלוש קבוצות ומספר רב יותר של שחקנים. הוא זכה עם הקבוצה באליפות ב-2016 ונחשב מאוד קרוב ללברון ג'יימס.

מוקדם יותר החודש סמית' כבר התבטא על רצונו לעזוב את קליבלנד ואחרי שנשאל האם היה רוצה שיעשו עליו טרייד, השיב: "כן. הם לא רוצים אותי כאן". הקאבס יצטרכו למצוא קבוצה שתסכים לקבל את מה שנשאר מהחוזה שלו: כ-28 מיליון דולר לשנתיים הקרובות.

מרקל פולץ, פילדלפיה סיקסרס. GettyImages
לאן הקריירה הזו הולכת? פולץ/GettyImages

* קבוצה נוספת שפתחה רע במזרח היא וושינגטון, שעל פי דיווחים מוכנה לוותר פחות או יותר על כל שחקן בסגל, כולל צמד כוכביה הגדולים ג'ון וול ובראדלי ביל. על פי דיווח בארצות הברית הערב, שארלוט פתחה במגעים עם הוויזארדס בניסיון לרקוח טרייד על ביל, והיא מוכנה להציע בסיס הכולל את מרווין וויליאמס או ניקולא באטום בצירוף בחירת דראפט.

* הקריירה המוזרה של מרקל פולץ נמשכת. עורך דינו של השחקן שסבל לאחרונה מפציעה בכתף דרש שייראה רופא מומחה בתחילת השבוע הבא, ועד אז לא יעמוד לרשות הסיקסרס. עדיין לא ברור האם המהלך נעשה באופן חד-צדדי או בהסכמת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully