וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: וושינגטון עשויה לוותר על ג'ון וול ובראדלי ביל

ב-ESPN טוענים כי בקבוצה מחפשים לעשות שינוי משמעותי בעקבות פתיחת העונה החלשה והעבירו רמזים לפיהם יהיו מוכנים לוותר על שני הכוכבים

ג'ון וול, בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. AP
שני הכוכבים יעזבו את וושינגטון? וול וביל/AP

וושינגטון מתכננת מהפכה גדולה בסגל ולמעשה עשויה להחליף את כולו, כך מדווח הערב (שני) ב-ESPN. על פי הדיווח, הקבוצה מהבירה התחילה להעביר רמזים לקבוצות אחרות שכל השחקנים שלה זמינים לטרייד - וזה כולל גם את שני הכוכבים הגדולים ג'ון וול ובראדלי ביל.

ההעדפה המרכזית של הוויזארדס, כך על פי הדיווח, היא להשאיר את וול וביל, אבל הרמה הנמוכה שהקבוצה מציגה כשהשניים הללו משתפים פעולה עם חבריהם הנוכחיים מורידה את הערך שלהם בטריידים עתידיים. וושינגטון פתחה את העונה בצורה חלשה מאוד והיא כרגע עם מאזן 11:5.

וושינגטון התעקשה על שני הכוכבים שלה בגישושים שלה אחרי שני הכוכבים האחרונים של הליגה שהיו לקראת מעבר, קוואי לאונרד וג'ימי באטלר. עם זאת, במועדון עכשיו שוקלים את האפשרות לשנות את הקו האחורי שלהם. בוושינגטון גם קיוו שהפורוורדים אוטו פורטר וקלי אובר יוכלו להיות פקטור בטרייד שיביא אל הקבוצה כוכב שלישי, אבל השניים מעוררים עניין מינימלי בשוק. לפורטר גם יש חוזה עצום בו צריך לעמוד לשלוש שנים נוספות, בהן הוא ירוויח 81 מיליון דולר.

ביל בן ה-25 עשוי להיות הגארד עם הערך הגדול ביותר בשוק לאור יכולת הקליעה הנהדרת שלו לשלוש, החוזה הנמוך שלו לעומת זה של ג'ון וול והעובדה שהוא צעיר מוול בשלוש שנים. וול חתום על הארכת חוזה שמתחילה ב-2019/20 והוא אמור להרוויח בממוצע 42 מיליון דולר לשנה בארבע השנים הקרובות.

עוד בנושא:

וושינגטון הפסידה בבית גם לפורטלנד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully