וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית' הביע רצון לעזוב את קליבלנד, ועלול להיקנס על כך

הגארד הוותיק איבד את מקומו ברוטציה: "הם לא רוצים אותי כאן". בשל תקדים אריק בלדסו אשתקד, הוא עלול לספוג קנס כספי מהליגה

ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. GettyImages
סוף הדרך בקליבלנד? סמית'/GettyImages

באופן לא מפתיע במיוחד, עזיבתו של לברון ג'יימס את קליבלנד זעזעה את המועדון. פתיחת העונה האיומה גרמה לפיטוריו של טיירון לו והחלפתו בלארי דרו, לפחות באופן זמני, כשאחת הסיבות לשינוי היתה שלו לא העניק מספיק דקות משחק לשחקנים הוותיקים, כך על פי דיווחים בארצות הברית.

אחד השחקנים הוותיקים הללו הוא ג'יי אר סמית', שמאס בחוסר ההערכה כלפיו ורוצה לעזוב בטרייד. כשנשאל אמש (חמישי) האם הוא מקווה שיעבירו אותו בטרייד, השיב: "כן. הם לא רוצים אותי כאן".

לאחר מכן הוסיף הגארד הוותיק ואמר: "להרגיש שאתה הולך לשחק יום אחד ואז זה לא קורה, זה חוסר כבוד. הרבה דברים קורים כאן, אני לא יודע מה התשובה ולא יכול לשלוט במצב". ולא רק שהוא לא יכול לשלוט במצב: סמית' עלול להיקנס, שכן לשחקני NBA אסור להביע באופן פומבי בקשות טרייד. כשאריק בלדסו צייץ בשנה שעברה "אני לא רוצה להיות כאן", נקנס ב-10,000 דולר.

עוד בנושא:

להעיר את הדב: האפקט האדיר של לברון ג'יימס על הספורט בלוס אנג'לס
לברון, וייד ופיפן עם מחוות מרגשות: הלילה בו דרק רוז חזר להיות גיבור על

"לא אכפת לי לשחק פחות או לשבת בחוץ אם לא רוצים שאשחק", הוסיף סמית'. "אבל לפחות שיגידו לי את זה. אם אתם אפילו לא יכולים להסתכל עלי ולהגיד את זה, זה חוסר כבוד. ההנהלה שאלה האם אני רוצה להיות סביב הקבוצה ואם לא, אני יכול ללכת הביתה. אני לא יכול לעשות דברים כאלה לאוהדים ולעיר".

סמית' (33), שירוויח העונה 14.7 מיליון דולר, עדיין לא קיבל יותר מ-20 דקות באף משחק ומעמיד ממוצעים עגומים של 2.5 נקודות וריבאונד למשחק.

עוד באותו נושא

לברון, וייד ופיפן עם מחוות מרגשות: הלילה בו דרק רוז חזר להיות גיבור על

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully