וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "יודעים שזה תלוי בנו. נצטרך להפגין ביטחון ולהיות רגועים"

מאמן הנבחרת דיבר לקראת המשחק הגורלי נגד סקוטלנד (ג', 21:45, רשת 13): "אנחנו מצפים ללחץ כבד שלהם מהפתיחה. הגענו לכאן כדי לזכות בבית". נאתכו: "אנחנו לא פייבוריטים בבית שלהם"

צילום: אורן יוסיפוביץ, עריכה: איתי עמרם

רגע האמת הולך ומתקרב: נבחרת ישראל ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת המשחק הגורלי מחר (ג', 21:45, רשת 13) בהאמפדן פארק נגד נבחרת סקוטלנד במסגרת ליגת האומות. כזכור, נקודה תספיק לנבחרת על מנת להבטיח את המקום הראשון בבית ואת הכרטיס לפלייאוף העלייה ליורו 2020. עוד לפני האימון המסכם, המאמן אנדי הרצוג לשחקנים: "לא צריך להיות בפאניקה, בסופו של דבר צריכים לעשות את הכי טוב שלנו. הגענו למעמד הזה אחרי הרבה שנים, שלא תצטרכו לתת לזה לקרות בעוד כל כך הרבה שנים".

תומר חמד ואלמוג כהן התאמנו כרגיל ויהיו כשירים לרשות המאמן הרצוג. לפי התרגולים של האוסטרי באימון, נראה שההרכב שיפתח מול סקוטלנד זהה לזה שפתח במשחק מול גוואטמלה. גם מאמן נבחרת סקוטלנד אלכס מקליש צפוי לפתוח באותו ההרכב שניצח 0:4 באלבניה.

הרכב משוער, נבחרת ישראל: אריאל הרוש, אלי דסה, שרן ייני, לואי טהא, עומרי בן הרוש, טאלב טואטחה, דור פרץ, בירם כיאל, ביברס נאתכו, ערן זהבי, מונס דאבור.

הרצוג פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו מצפים שהסקוטים יפעילו לחץ כבד כבר מהפתיחה, ולכן נצטרך להפגין ביטחון, להיות רגועים. יש להם ביטחון רב אחרי המשחק הטוב מול אלבניה, אבל כך גם לנו ולכן אני מצפה למשחק טוב. אנחנו יודעים שזה תלוי בנו, ביכולות שלנו, והגענו לכאן כדי לזכות בבית. אם לא נוכל להשוות את רמת האנרגיה שלנו לשלהם אז יהיה לנו קשה מאוד. הם טובים מאוד בבית, אבל אני לא חושב שזה, כמו גם המאזן של הקבוצות הישראליות בסקוטלנד בעבר רלוונטי לגבי מה שיקרה מחר. המשחק מול גואטמלה היה נחמד, אבל כולם מחכים למשחקים שכאלה בהם נבחנים האופי והמנטליות של השחקנים".

לגבי שיטת המשחק של הנבחרת מחר אמר הרצוג: "אני אוהב גמישות טקטית אבל אני לא רוצה לשנות יותר מדי. חשוב שהשחקנים ירגישו אוטומטיים ככל הניתן בשיטת המשחק שלהם. עד עכשיו זה נראה טוב אבל המשחק מחר מתחיל מאפס וכל אחד יצטרך לעשות את העבודה שלו מחדש".

עוד בנושא
אלכס מקליש: "השחקנים יודעים כמה המשחק הזה חשוב, צריכים ניצחון"
מהרצוג להרצוג: אנדי הרצוג הסיוט הגדול של הנבחרת, הוא עכשיו תקוותה הגדולה
נבחרת ישראל נחתה בסקוטלנד: סטריליות במטוס, שינו זוארץ אופטימי

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג עם הקפטן ביברס נאתכו. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה!
אנדי הרצוג עם ביברס נאתכו/מערכת וואלה!, אורן יוסיפוביץ

הקפטן ביברס נאתכו דיבר על האווירה הצפויה ואמר: "הקהל המקומי ידוע כתומך וברור שזה יעזור להם, אבל יש לנו שחקנים מספיק מנוסים שיודעים להתמודד עם תנאים קשים. אנחנו נצטרך לתת את המשחק הרגיל שלנו ולא לתת לקהל להשפיע עלינו".

הקפטן הוסיף: "הערכתי עוד לפני המשחק באלבניה שסקוטלנד ינצחו. נבחרת ישראל לא יכולה להיות פייבוריטית מול סקוטלנד אצלה בבית, ובטח שאנחנו לא יכולים לזלזל בהם. אנחנו מסתכלים על עצמנו. הייתה לנו הכנה טובה ומחר אנחנו נצטרך להביא את הכל על המגרש. אנחנו נעשה את מה שאנחנו חושבים לנכון כדי להביא את התוצאה שאנחנו רוצים - אם זה אומר להתגונן או להחזיק בכדור בפרקים מסוימים, נעשה את זה".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
ערן זהבי באימון המסכם בהאמפדן פארק/רויטרס
ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
ביברס נאתכו במסיבת העיתונאים/רויטרס
טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
טאלב טואטחה/רויטרס
אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל עם עוזרו אלון חזן. רויטרס
אנדי הרצוג עם אלון חזן/רויטרס
בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
בירם כיאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully