וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל נחתה בסקוטלנד: סטריליות במטוס, שינו זוארץ אופטימי

קור עז קיבל את פני הנבחרת בגלזגו לפני המשחק המכריע בליגת האומות. הצוות האוסטרי מבודד את השחקנים, הרוש יודע: "אופוריה לא עושה לנו טוב, יהיה לחץ מטורף"

צילום: אורן יוסיפוביץ. עריכת וידאו: ניב מעוז

נבחרת ישראל נחתה הערב (ראשון) בסקוטלנד לקראת המשחק המכריע ביום שלישי (21:45, רשת 13) בבית המוקדם של ליגת האומות, משחק שהמנצחת בו תעפיל לשלב הבא במפעל. הנבחרת הגיעה לגלזגו אחרי טיסה של יותר מחמש שעות, למזג אוויר קר של 5-6 מעלות. עם הנבחרת 15-20 אוהדים, רובם בני משפחת פרץ והנהלת נצרת עילית.

במהלך הטיסה שחקני הנבחרת, כחלק מהנוהל החדש של הצוות האוסטרי, מוקמו בחלק הקדמי של המטוס ושאר הנוסעים לא הורשו ליצור קשר. יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ הגיע לאזור בו ישבו העיתונאים ושידר אופטימיות.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם בוואלה! ספורט
נבחרת ישראל: אלמוג כהן ערך אימון מלא, גם תומר חמד צפוי להיות כשיר
וילי רוטנשטיינר מגבה את ערן זהבי: "יש לו אישיות טובה, אין שום בעיה איתו"

שחקני נבחרת ישראל עולים לאוטובוס בגלזגו. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה
שחקני הנבחרת עולים לאוטובוס בדרך למלון/מערכת וואלה, אורן יוסיפוביץ

מחר ב-21:00 שעון ישראל (19:00 שעון מקומי) תתאמן הנבחרת בהאמפדן פארק. חצי שעה לפני כן יתייצבו המאמן אנדי הרצוג והקפטן ביברס נאתכו למסיבת עיתונאים.

הסקוטים, שהגיעו בטיסה מאלבניה, יקיימו את האימון המסכם שלהם כבר מחר בבוקר. נציג ההתאחדות הסקוטית אמר כי עד כה נמכרו כ-16 אלף כרטיסים למשחק, והצפי הוא ל-20 אלף צופים. כרגע לא צפויות הפגנות גדולות בגלזגו, כשההערכה היא כי תהיה התארגות קטנה של 15-20 אנשים.

עוד באותו נושא

תענו על כמה שאלות, ונגיד לכם איזה מאמן נבחרת ישראל אתם

לכתבה המלאה
צילום וידאו: אורן יוסיפוביץ

לישראל יספיק תיקו בהתמודדות מול הסקוטים, אבל אם נדמה היה שהנבחרת של אלכס מקליש מקרטעת מעט אחרי ההפסד שלה מול ישראל ולנוכח הפציעות הרבות והחיסורים בסגל - אתמול הסקוטים הביסו 0:4 את אלבניה, והבהירו עד כמה המשימה תהיה קשה לנבחרת ישראל.

"צפינו במשחק", הודה היום השוער אריאל הרוש לפני ההמראה. "לא הופתענו, אנחנו יודעים שסקוטלנד נבחרת מאוד מאוד חזקה, לא במקרה הם לפנינו בדירוג. גם כששומעים שחסרים שם שחקנים, יש להם שחקנים בקבוצות הרבה יותר טובות מאצלנו. אז לזלזל? להגיד שפחות התכוננו? זה לא נכון.

"אופוריה? אולי הציבור היה, אנחנו תמיד עם רגליים על הקרקע, אופוריה לא עושה לנו טוב, ולא לאף אחד. התכוננו בצורה הטובה ביותר. ידענו שיהיה קשה, גם בלי לראות את המשחק אתמול".

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל בנתב"ג. צילום מסך
תמיד עם רגליים על הקרקע. אריאל הרוש בנתב"ג/צילום מסך

הרוש יודע שמצפה לישראל אתגר לא פשוט, אבל מסרב להיבהל: "עברתי כבר משחקים עם המון קהל. אומנם יהיו של 50 אלף אלף, אבל 20, 30, 100 אלף, זה לא משנה. אני בגיל שצריך לנטרל רעשים, וברוך השם, אני עושה את זה טוב. אצטרך לעשות את זה גם ביום שלישי כי יהיה שם שלחץ מטורף. נצטרך לבוא במאה אחוז, כמו גברים, ואני לא דואג. צריך לעמוד טקטית כמו שתכננו, וכמו שאנדי רוצה כמובן".

הרוש נשאל אם כבר חשב על דרכים לבזבז זמן ולתסכל את הסקוטים, ואם יש לו בארסנל כלים כאלה. השוער ענה בחיוך: "יש לי, אבל הלוואי שנגיע לרגע הזה. אנחנו לא הולכים לשחק על תיקו, אלא על לשחק את המשחק שלנו, כדי להעפיל לשלב הבא. אני צריך לא לספוג, זה התפקיד שלי".

בן שהר שחקן נבחרת ישראל. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה
דריכות רבה. בן שהר/מערכת וואלה, אורן יוסיפוביץ
שחקני נבחרת ישראל. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה
שחקני הנבחרת בשדה התעופה בגלזגו/מערכת וואלה, אורן יוסיפוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully