וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס מקליש: "השחקנים יודעים כמה המשחק הזה גדול. צריכים ניצחון"

מאמן נבחרת סקוטלנד ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגורלי נגד ישראל בליגת האומות (ג', 21:45, רשת 13): "מכבדים את ישראל, אבל מלאי ביטחון". המאמן הסקוטי החמיא לדסה וטואטחה, וציין את שמותיהם של דאבור וחמד

צילום: אורן יוסיפוביץ, עריכת וידאו: איתי עמרם

נבחרת סקוטלנד קיימה הבוקר (שני, 11:00 שעון מקומי) את האימון המסכם שלה בהאמפדן פארק הקריר לקראת המפגש הקריטי מול ישראל - מחר בערב (ג', 21:45, רשת 13). ברבע השעה הפתוחה לתקשורת השחקנים נראו מחויכים, והפעם לא מדובר רק בהצגה: ה-0:4 באלבניה, ללא תשעה שחקני סגל פצועים, הפיח תקוות בקרב הנבחרת והמאמן אלכס מקליש. רק ניצחון יעלה את המקומיים לפלייאוף על הכרטיס ליורו 2020.

"התוצאה היחידה שאנחנו צריכים כאן היא ניצחון", אמר המאמן אלכס מקליש. "אנחנו מכבדים את ישראל, ואת הכושר בה היא נמצאת, אבל אנחנו מלאי ביטחון, מרגישים טוב כאן בהאמפדן פארק ומקווים שהאוהדים שלנו יתמכו מבעיטת הפתיחה ועד שריקת הסיום".

"כשאנחנו מפסידים אנחנו יודעים שיש משחק בו צריך לתקן ולהראות נחישות, עובדים קשה יותר, וזה בדיוק מה שעשינו מול אלבניה עם תצוגה פנטסטית".

המאמן נשאל האם זה אחד המשחקים הגדולים שניהל, וענה: "כן, אין ספק. אם ננצח, אנחנו יודעים מה יקרה כאן. אנחנו יכולים להיות שמחים עם הצלחה כאן, היה לנו משחק ענק בסוף השבוע, אחרי האכזבה בישראל. אבל עשינו את זה באלבניה וצריך לקחת את זה קדימה. לשחקנים אין אשליות - הם יודעים כמה המשחק הזה גדול ואני מקבל מהם את שפת הגוף שאני רוצה לראות מנבחרת לקראת משחק חשוב".

"אני מכבד את נבחרת ישראל", הוסיף מקליש, שהחמיא למגנים הישראלים התוקפים (דסה וטואטחה), וציין את שמותיהם של מונס דאבור ותומר חמד.

לגבי מכת הפציעות שפקדה את הנבחרת - תשעה נעדרים לא שותפו מול אלבניה: "היה לי בראש הרכב כבר שלושה ימים אחרי ההפסד בישראל. מההרכב הזה נעדרו רק שלושה שחקנים, כך שלא מדובר בנס".

עוד בנושא
זה אירוני שדווקא אנדי הרצוג צריך לשחרר את נבחרת ישראל מהטראומה
נבחרת ישראל נחתה בסקוטלנד: סטריליות במטוס, שינו זוארץ אופטימי
נבחרת ישראל: אלמוג כהן ערך אימון מלא, גם תומר חמד צפוי להיות כשיר
וילי רוטנשטיינר מגבה את ערן זהבי: "יש לו אישיות טובה, אין שום בעיה איתו"

שחקן נבחרת סקוטלנד סקוט מקנה. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה!
"הסיכוי הכי גדול לעלות ליורו 2020". סקוט מקנה במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, אורן יוסיפוביץ

"אנחנו מקווים לשחק באופן דומה למה שעשינו באלבניה", אמר סקוט מקנה מאברדין. "אם נעשה את זה, אנחנו ננצח. להשיג 0:4 בחוץ זה דבר שנותן ביטחון גדול ואני מקווה שזה ישפיע גם על המשחק מחר".

"זה הסיכוי הכי גדול שלנו לעלות ליורו 2020 - בהחלט. אנחנו יכולים להימצא מחר רק שני משחקים מטורניר גדול, ואנחנו יודעים כמה חשוב לנצח ומה זה יעשה למדינה שלנו". מקנה נשאל מה המפתחות לעצירת ישראל והשיב: "אנחנו פשוט צריכים לעשות את העבודה שלנו, ובעיקר לעצור את החלוצים שלהם, לוודא שלא יגיעו ליותר מדי מצבים ליד השער שלנו".

נבחרת ישראל תתאמן בהאמפדן פארק הערב ב-19:00 שעון מקומי, 21:00 שעון ישראל. חצי שעה לפני כן תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן אנדי הרצוג והקפטן ביברס נאתכו.

orenjos@walla.co.il

עוד באותו נושא

ליגת האומות: מה זה, איך זה עובד ואיך ניתן להעפיל ליורו 2020?

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת סקוטלנד אלכס מקליש. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה!
אופטימי. אלכס מקליש/מערכת וואלה!, אורן יוסיפוביץ
שחקני נבחרת סקוטלנד מתאמנים. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה!
שחקני נבחרת סקוטלנד מתאמנים/מערכת וואלה!, אורן יוסיפוביץ
אצטדיון האמפדן פארק, גלזגו, סקוטלנד. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה! NEWS
האמפדן פארק מוכן להתמודדות/מערכת וואלה! NEWS, אורן יוסיפוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully