וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הודיעה: דריימונד גרין פצוע, "החלטנו לתת לו לנוח"

אחרי העימות הסוער בין גרין לקווין דוראנט וההשעיה המתוקשרת, הווריירס הודיעו שגרין ייעדר בגלל הכאבים בבוהן: "לא יודעים כמה זמן זה יימשך"

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, קווין דוראנט. AP
פצוע. גרין/AP

המתיחות הגדולה בגולדן סטייט נמשכת אחרי העימות בין דריימונד גרין לקווין דוראנט. היום (שבת), עם קשר או בלי קשר לפרשה, גולדן סטייט הודיעה שגרין ייעדר בתקופה הקרובה לזמן לא ידוע בגלל פציעה בבוהן. "החלטנו לתת לו קצת זמן לנוח", אמר מאמן הווריירס סטיב קר על גרין, "אנחנו לא יודעים כמה זמן זה יימשך. הכאבים בבוהן החמירו".

גרין בן ה-28 נפצע במהלך הניצחון של הווריירס על ממפיס ב-5 בנובמבר, כשהקבוצה הודיעה אז שהוא סובל ממכה, אך צילומי הרנטגן לא הראו נזק ממשי. הוא נעדר משני משחקים מול מילווקי וברוקלין. גרין לא ישחק מול דאלאס הלילה, כשהקבוצה שלו תחסר גם את סטפן קרי הפצוע. הוא צפוי להיעדר גם מהמשחק מחר מול סן אנטוניו.

כזכור, גרין הושעה השבוע מהמשחק של גולדן סטייט מול אטלנטה אחרי העימות המילולי הבוטה שלו עם קווין דוראנט במהלך משחק ההפסד מול הקליפרס. על פי הדיווחים, גרין קילל את דוראנט "כלבה" מספר פעמים, והטיח בפניו "אנחנו לא זקוקים לך, ננצח גם בלעדיך". הנהלת הקבוצה החליטה להשעות את גרין, וכעת, לאור העובדה שהקבוצה נותנת לו לנוח, קשה שלא לקשר בין הדברים.

גולדן סטייט הובסה מול יוסטון ביום חמישי בלילה, במשחק שאחריו סטיב קר אמר "לדריימונד לא היה את המשחק הכי טוב. למען האמת הוא שיחק מאוד גרוע, אבל אהבתי את הגישה שלו".

עוד בנושא
דריימונד גרין לקווין דוראנט: "אנחנו לא זקוקים לך, ננצח גם בלעדיך"
גולדן סטייט הובסה 107:86 על ידי יוסטון במשחק החזרה של דריימונד גרין
דריימונד גרין: "קווין ואני דיברנו, החלטנו להמשיך הלאה, זה מאחורינו"
משחק סכום אפס: ההימור של גולדן סטייט בעימות בין גרין לדוראנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully