וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוז בצרות: צ'לסי עלולה לספוג עונש איסור החתמת שחקנים לשנתיים

פיפ"א עשויה להעניש גם עוד ארבע קבוצות אנגליות בגין החתמה לא חוקית של זרים מתחת לגיל 18. גם יובנטוס ואתלטיקו תחת חקירה

עריכת וידאו: מתן חדד

צ'לסי, יחד עם עוד ארבע קבוצות פרמיירליג, עלולה לספוג מפיפ"א עונש כבד אשר יאסור עליה להחתים שחקנים, וזאת לאחר שנפתחה חקירה רשמית של פיפ"א בנוגע להחתמה לא חוקית של שחקנים זרים מתחת לגיל 18 במועדון. "מדיה-פאר" הצרפתי, שעובד עם "פוטבול-ליקס", טוען שבפיפ"א כבר הגישו הצעה פנימית לאיסור העברות של שנתיים לבלוז, אך אין עדיין שום הודעה רשמית בנוגע לכך. ההערכות היא שהמועדונים האחרים הם ככל הנראה מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל, כשגם אתלטיקו מדריד ויובנטוס נמצאות תחת חקירה כבדה.

עוד בנושא:

סלבישה יוקאנוביץ' פוטר מפולהאם, קלאודיו ראניירי מונה במקומו
טרגדיה נוספת באנגליה: מנהלה הטכני של ברנטפורד הלך לעולמו בגיל 28
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
גם אתלטיקו בצרות? דייגו סימאונה/רויטרס

מקורב לחקירה של פיפ"א הוסיף ואמר ל"טלגרף" האנגלי: "זאת חקירה בהיקף רחב מאוד, לא רק של מועדונים באנגליה אלא של מועדונים בכל רחבי אירופה. היא תשפיע על לא מעט קבוצות, חלקן גדולות מאוד". דובר מפיפ"א אישר את הדברים: "פתחנו בחקירה בעניינה של צ'לסי, כמו של קבוצות אנגליות נוספות, בכל הקשור להעברת שחקנים זרים מתחת לגיל 18. כשיהיו עדכונים בנושא, נודיע".

אז על מה כל המהומה? חוקי פיפ"א אוסרים בכלליות על שחקנים מתחת לגיל 18 לחתום בקבוצה ממדינה זרה, אלא אם הורי השחקנים עוברים למדינה מסיבה שאינה קשורה לכדורגל או שמדובר במדינות שכנות (באנגליה מדובר במדינות דוגמת אירלנד, סקוטלנד, ויילס וצפון אירלנד). לשחקנים שמגיעים ממדינות האיחוד האירופי למדינות איחוד אירופי אחרות, יש אפשרות לעבור כבר בגיל 16, אך על המועדון להתחייב על עתידם של השחקנים ולהבטיח שהם ימשיכו ללמוד בבית ספר ולזכות בהשכלה בסיסית ראויה, כמו גם למקום מגורים מסודר.

עוד באותו נושא

טרגדיה נוספת באנגליה: מנהלה הטכני של ברנטפורד הלך לעולמו בגיל 28

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully