וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולהאם: סלבישה יוקאנוביץ' פוטר, קלאודיו ראניירי מונה במקומו

העולה החדשה פיטרה את אקס מכבי תל אביב בעקבות פתיחת העונה המזעזעת. היו"ר שאהיד חאן: "ראניירי עשה עונה אגדית בלסטר"

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר. AP
חוזר לפרמיירליג. ראניירי/AP

קלאודיו ראניירי חוזר לפרמיירליג. פולהאם הודיעה היום (רביעי) על פיטוריו של סלבישה יוקאנוביץ' מתפקיד המאמן ועל מינויו של האיטלקי בן ה-67, שהצעיד את לסטר סיטי לזכייה באליפות סנסציונית בעונת 2015/16. אגב, ראניירי היה מאמנו של יוקאנוביץ' בצ'לסי בתחילת שנות ה-2000.

יוקאנוביץ' הוליך את הקוטג'רז בחזרה לפרמיירליג, אבל ב-12 מחזורים הקבוצה הלונדונית השיגה ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו ותשעה הפסדים. ההפסד 2:0 לליברפול ביום ראשון היה השישי ברציפות של פולהאם בליגה (והרביעי ברציפות ללא שער זכות), זאת למרות שהקבוצה מתפארת בכמה שחקנים בכירים כמו אלכסנדר מיטרוביץ', אנדרה שורלה וז'אן מישל סרי.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן פולהאם. רויטרס
פוטר אחרי פתיחת עונה נוראית. יוקאנוביץ'/רויטרס

מאחורי ראניירי עומדות 32 שנות אימון, בין היתר בקבוצות כמו נאפולי, פיורנטינה, ולנסיה, צ'לסי, יובנטוס, רומא, אינטר ואחרות. בקיץ 2015 הוא מונה למאמן לסטר סיטי אחרי כישלון מהדהד שנחל בנבחרת יוון - מינוי שזכה ללא מעט ביקורת. אלא שהשועלים הדהימו את עולם הכדורגל עם אליפות ראשונה בתולדות המועדון. העונה הבאה הייתה פחות טובה וראניירי פוטר מתפקידו בפברואר 2017. בעונה שעברה הוא אימן את נאנט הצרפתית.

היו"ר שאהיד חאן אמר: "לא יכולנו לעשות שינוי בלי תכנית גיבוי. כשמאמן בקליבר של קלאודיו היה מוכן לקבל את האתגר, זה שינה את הדברים. הוא עשה עבודה אגדית בלסטר סיטי, יש לו ניסיון בצ'לסי ובמועדונים גדולים ברחבי אירופה ואנחנו שמחים לקבל אדם יוצא מן הכלל כמוהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully