וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ראשון לציון, צמד לניב זריהן

15.11.2018 / 12:37

האלופה גברה על הקבוצה מהלאומית 0:3 במשחק שנועד להסיר חלודה משחקני הספסל. מיגל ויטור מגביר קצב לקראת הקאמבק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ניצחה היום (חמישי) 0:3 את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית במשחק אימון. ניב זריהן כבש צמד וחנן ממן הוסיף שער אחד. בשבוע הבא האלופה תתארח אצל הפועל ירוחם למשחק אימון נוסף, כשהמטרה היא לאפשר לשחקני הספסל להסיר חלודה לקראת המשך העונה.

הבלם מיגל ויטור, התראיין לתקשורת בפורטוגל וסיפר על כך שהוא יחזור לפעילות מלאה בעוד כחודש. הפורטוגלי שמחלים מקרע ברצועה הצולבת, אמר: "אני כבר מתאמן עם הכדור, בועט ומוסר, עובד על שינויי כיוון ומהירות. עד עכשיו עבדתי לבד והשלב הבא הוא אימונים מול שחקנים יריבים, שזה אתגר שונה וחשוב בהתאוששות מפציעות מהסוג הזה".

ומויטור לפיוזיותרפיסט של הקבוצה, אלעד דמארי, שהפך לקורבן של מה שבבאר שבע יש מי שמכנה "קללת הרצועה הצולבת". אתמול (רביעי) קיימו במועדון את המפגש המסורתי בין הצוות המקצועי לצוות הניהולי, משחק כדורגל יוקרתי עם הרבה אמוציות, ובמהלכו דמארי נפגע בברכו. אחרי שעבר בדיקה, נמצא שהוא קרע את הרצועה הצולבת. השחקנים בקבוצה הצטערו מאוד עבור דמארי לו הם חשים סימפטיה מיוחדת.

בבאר שבע יכולים לציין לטובה את העובדה שלא פחות מתשעה שחקנים של הקבוצה הוזמנו לנבחרות וישתתפו בימים הקרובים במשחקי המוקדמות השונים באירופה ואפריקה. שישה שחקנים הוזמנו לנבחרת ישראל ואליהם אפשר לצרף את אריק סאבו (סלובקיה), מיהאי קורהוט (הונגריה) וג'ון אוגו (ניגריה).

עוד בנושא:

בעקבות נטילת הכדור האסור: הפועל באר שבע תזמן את אריאל הרוש לבירור
בבאר שבע בטוחים: הניצחון בטדי יכול להיות נקודת המפנה של העונה
ברק בכר מחמיא: "מאור מליקסון הוא נכס להפועל באר שבע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully