וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע בטוחים: זאת יכולה להיות נקודת המפנה של העונה

12.11.2018 / 7:09

המנהיגות וההקרבה של מליקסון הקרינו על השאר, היעילות של "שחקן החודש" סאבו עוררה התלהבות, וכעת בטוחים בבאר שבע: העונה עוד לא גמורה. במועדון יחדדו שוב את נהלי נטילת התרופות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. ניצחון שהציל את העונה?

כבר בהפסקת המשחק אמש (ראשון) בטדי, היה ידוע לאנשים בהפועל באר שבע שמכבי תל אביב מנצחת בקרית שמונה ושאם הקבוצה לא יוצאת עם שלוש נקודות מירושלים, זה כבר יהיה פער שאי אפשר יהיה למחוק בהמשך העונה. שלוש הנקודות שהשיגה באר שבע בסיום והשמירה על סטטוס קוו בצמרת, מייצרות הבוקר תחושה במועדון שהעונה הזו עוד לא גמורה אפילו שמכבי תל אביב צוברת נקודות בקצב מאוד גבוה. לא במקרה אמר אמש ברק בכר: "זה ניצחון חוץ ראשון שיכול להוות תפנית לעונה הזו".

מאמן הפועל באר שבע יוצא לפגרה הבוקר בתחושה שהוא עדיין יכול לפנטז על אליפות רביעית ברציפות. הפרשנים מחמיאים מאוד לבני יהודה והזכירו עד לא מזמן את קרית שמונה וחדרה, אבל באר שבע היא היחידה שיכולה למנוע ממכבי תל אביב אליפות ואם לא היתה מנצחת אמש, הסיפור היה כבר כמעט גמור. בכל הקשור לתוצאה, בכר לא היה רגוע. "זו פעם ראשונה שאנחנו סופגים יותר משער למשחק וזה מדאיג אותי", אמר. "עוד יותר מדאיג שספגנו ממצבים נייחים. לצערי זה קרה פעמיים. אסור שזה יקרה. נדאג שזה לא יחזור על עצמו".

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 2:3 בחוץ
ניר קלינגר כעס על השופט, ברק בכר: "מליקסון נכס"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"זאת יכולה להיות תפנית לעונה". ברק בכר/ברני ארדוב

2. במועדון יחדדו שוב את נהלי נטילת התרופות

בעקבות נטילת כדורי אדוויל קולד על ידי אריאל הרוש, מה שהוביל לכך שבקבוצה הוחלט שהוא לא יהיה בסגל, מתכוונים במועדון לחדד שוב בפני את השחקנים את האיסור על נטילת תרופות שלא עברו את אישור הצוות הרפואי של המועדון. הרוש שחש לא בטוב בימים האחרונים היה אמור לקחת רק כדורי אדוויל, אבל בקבוצה טענו אמש כי הוא נטל בשוגג כדורי אדוויל קולד בהם מצוי חומר שאסור לשימוש לספורטאים בתחרות ומכאן שבקבוצה הוחלט לגרוע אותו מהסגל אחרי שהשוער דיווח על כך לצוות הרפואי בזמן שהקבוצה שהתה בבית המלון בירושלים. השוער השלישי עמית קרן שיוצא קבוע עם הקבוצה למשחקי החוץ, הוקפץ לספסל וראה הופעה טובה של השוער המחליף אוהד לויטה.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 2:3 בחוץ

לכתבה המלאה
שוער הפועל באר שבע, אריאל הרוש. ברני ארדוב
הפעם השחקנים יפנימו? אריאל הרוש צופה במשחק מהצד אמש/ברני ארדוב

3. המנהיגות השקטה של 'מלי'

אחרי שגדל ביבנה, קריירת הכדורגל של מאור מליקסון החלה באמת בטדי. את השנים הכי יפות שלו הוא עושה בהפועל באר שבע, אבל בבית"ר ירושלים למד מליקסון את הכדורגל. גם אם השער הראשון ניתן כשער עצמי לטל כחילה, זה עדיין היה מליקסון וכך גם בשער השני. אבל עוד לפני המשחק אמש, בהפועל באר שבע ציינו את מליקסון של התקופה האחרונה כמי שמנסה לקחת את הקבוצה על הגב שלו עם המנהיגות השקטה שלו. "הסיפור עם הפציעה במרפק מלמד הרבה על מאור", אמרו אמש במועדון. "לא הרבה היו עושים את המאמץ שהוא עשה כדי לשחק עם הפגיעה במרפק, אבל בגלל שזה היה אחרי ההפסד למכבי נתניה, מאור ידע שהוא לא יכול לזוז הצידה. ברגע הקשה הוא עשה מאמץ גדול לשחק מול הפועל תל אביב, והשבוע הוא גם בא על שכרו עם השערים האלה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מאור מליקסון. ברני ארדוב
ההקרבה משתלמת. מליקסון נישא על כפיים/ברני ארדוב

4. אריק סאבו שחקן החודש של הבאר שבעים

הרבה שחקנים שהיו אתמול על הדשא בילו בשני המועדונים. אריק סאבו גם ברשימה הזו. בהפועל באר שבע קיימת תמימות דעים לגבי הקשר ובמועדון משוכנעים שהוא שחקן המפתח של הניצחונות האחרונים. "גם בהפסד בנתניה הוא היה טוב מאוד", אמרו אמש במועדון. "אבל בכל הניצחונות האחרונים אריק סאבו משכמו ומעלה. רכש מצוין שעשינו. הוא שחקן החודש של הפועל באר שבע".

אריק סאבו שחקן הפועל רעננה מול מיקי סירושטיין שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ממשיך להשתפר. אריק סאבו/ברני ארדוב

5. השחקן ה-12: נייג'ל האסלביינק

את הרוטציה בחלק הקדמי עשה אתמול ברק בכר עם חן עזרא בהרכב. בשלב הזה עזרא, חנן ממן ונייג'ל האסלביינק נאבקים על אותה משבצת. דיא סבע עוד מצליח לשמור לעצמו מקום קבוע בהרכב על אף שאינו נותן מספרים. עזרא לא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים, אבל בכר לא מתכוון לספור לו את זה. "הוא היה טוב באימונים והגיע לו לשחק", הסביר בכר ששמר את הקלף של עזרא צמוד לחזה ולא הבליט את העובדה שייתן לו לשחק.

אבל בעוד שעזרא אמש וממן בשבוע שעבר לא בלטו כששיחקו, האסלביינק נכנס כמחליף גם מול הפועל תל אביב וגם אמש ועשה פעולות נהדרות. השער שכבש אתמול סידר את הניצחון וכרגע לא נראה שמדובר בפצצת אגו שתעשה בעיות אם תמשיך לפתוח על הספסל. האסלביינק אמר בתום המשחק: "השער הזה ייתן לי הרבה ביטחון. אני יוצא לחופשה בבית בהרגשה מאוד נוחה. אני פותח על הספסל בשני המשחקים האחרונים. ברור שכל ספורטאי רוצה להיות ראשון על הדשא, אבל אני אתן מעצמי הכל גם כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully